|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#23 |
|
Erfaren
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() |
Sv: Førjulstur: Gøteborg vs. KøbenhavnÅh, jeg har alltid hatt så lyst å dra og se på julemarkedet i Gøteborg |
|
|
|
|
|
#26 |
|
Erfaren
![]() ![]() ![]() |
Sv: Førjulstur: Gøteborg vs. KøbenhavnGlitterchick, se her, dette er åpent: |
|
|
|
|
|
#27 |
|
Men først, kaffe!
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Førjulstur: Gøteborg vs. KøbenhavnJeg har kun vært i Køben før jul, og det er utrolig koselig. Men jeg tør likevel si litt imot de som sier Gøteborg ikke er julete før jul. Reiselivet i byen bruker nå millioner av kroner for å etablere seg som juleby nr. 1 i Norden, fant bare en link men en venninne av meg som jobber innen turistnæringen snakket så varmt om dette. Hun var der selv i fjor, og i år vil de overgå det igjen. Så jeg tror ikke det vil være et veldig dårlig alternativ å velge Gøteborg, for å slippe båtturen i tillegg. Sist redigert av emm : 23-10-10 kl 11:45. Årsak: fant flere linker med tips |
|
|
|
|
|
#29 |
|
prokrastinator
Medlem siden: Feb 2009
Sv: Førjulstur: Gøteborg vs. KøbenhavnVi har visst landet på Gøteborg. Så får vi heller planlegge neste babymekkingstur til å sammenfalle med Køben-jul et år.
|
|
|
#30 |
|
Duracell
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rivieraen-Vestfold
Sv: Førjulstur: Gøteborg vs. KøbenhavnDet er flere av attraksjonene på Liseberg som er åpne, for noen år siden fikk vi oss også en sledetur med reinsdyr.
Kos fra livit med to skjønninger - Gutt 2000 Jente 2003 Sist redigert av livit : 24-10-10 kl 00:37. |
|
|
|
|
|
#31 |
|
på slep
Medlem siden: Aug 2009
Sv: Førjulstur: Gøteborg vs. KøbenhavnGøteborg høres koselig ut, vi har allerede fått julete brosjyre i posten.
|
|
|
#32 |
|
Erfaren
![]() ![]() ![]() |
Sv: Førjulstur: Gøteborg vs. KøbenhavnJeg ble så inspirert av denne tråden at nå er det booket en helg i Gøteborg for hele familjen i slutten av november |
|
|
|
![]() |
|
|