|
![]() |
#1 |
Unik
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Baby-led weaning, erfaringer?Lillesøster på 7 mnd storkoste seg med en tykk skive skrelt agurk (og deretter delt på midten så den ble mer håndgripelig) i dag. Men dette er ikke noe vi har som filosofi, vi gir henne ofte noe å spise på selv mens vi andre spiser middag. Praktisk for oss, gøy for henne. Hun er også veldig glad i tomat, men der må vi passe litt på, for skallet liker jeg ikke helt at hun skal spise.
07 og 10 Sist redigert av Pelle : 21-10-10 kl 23:04. Årsak: skriveleif as usual |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
På vei
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Baby-led weaning, erfaringer?
Hvorfor tenker du slik? Mulig jeg overtolker litt, men jeg oppfatter det slik at du mener hun ikke egentlig skal spise middag sammen med dere andre. Selv tenker jeg at det er helt naturlig, ja selvfølgelig, at babyen skal spise sammen med oss. Derfor har hun alltid fått noe å spise når vi har vært samlet oss til et måltid. Hun lærer ved å se på, hun deltar, føler fellesskapet. Og for ikke å snakke om hvor praktisk det er, som du selv også sier, hun er opptatt med å spise slik at vi andre får spise i fred. Å få nyte maten sin i fred har vært en av de store fordelene ved BLW. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Unik
Medlem siden: Apr 2008
![]() Sv: Baby-led weaning, erfaringer?
07 og 10 Sist redigert av Pelle : 21-10-10 kl 23:06. |
![]() |
![]() |
![]() |