Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Jeans - igjen

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-02-07, 11:53   #1
Apple
Elsker gamlis- godis

Apple sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jeans - igjen

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Jeg har kjøpt meg smal Lee på JC samt sånn poseaktig topp Huagtussa og guniss sa jeg var så HOT så

Smal Lee? Var det den Powell-modellen?
Liker Lee.

Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-07, 12:07   #2
Claire
Sær og kresen

Claire sin avatar

Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Acnes jeansmodell TUBE har høyt liv og rette ben.

Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-07, 12:16   #3
Apple
Elsker gamlis- godis

Apple sin avatar

Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Claire, her.

Acnes jeansmodell TUBE har høyt liv og rette ben.

Acne? Må også vurderes. Vet du hvor de selges i Strømmen-området?

Og den Powell-modellen, er det herrejeans?

Gammel 18-02-07, 12:22   #4
Claire
Sær og kresen

Claire sin avatar

Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Apple, her.

Acne? Må også vurderes. Vet du hvor de selges i Strømmen-området?

Jeg vet ikke. Tror du må til Oslo. Koma?

Slik ser den ut (mange farger):

Gammel 18-02-07, 12:27   #5
Apple
Elsker gamlis- godis

Apple sin avatar

Standard

Takk. Var kanskje litt for høyt liv for meg, men skal sjekke når jeg får kommet meg til Oslo.

Gammel 18-02-07, 13:57   #6
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Jeg liker helst smale eller rette ben
Har aldri likt bootscut noe særlig

I de butikkene jeg handler i Drammen feks, har de fått inn jeans for denne sesongen, både høye og lavere på livet.Det er like "in" begge deler
Jeg er ikke helt bekvem med de som er høye på livet, og er derfor glad det begge varianter er å få tak i

Gammel 21-02-07, 19:57   #7
Muad'Dib
Trapper opp igjen !

Muad'Dib sin avatar

Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Claire, her.

Jeg vet ikke. Tror du må til Oslo. Koma?

Slik ser den ut (mange farger):

De ser godt nok veldig høye ut i livet ! Har et par skibukser som er så høye, ikke så veldig behageligt. Og så blir det jo veldig fort bestemor-aktigt.

Digger smale/rette bein, og trives best med mellomhøyt liv. Var akkurat innom Gant og scorede meg et par av deres superlekre jeans til 70% salg.

Gammel 22-02-07, 08:41   #8
Claire
Sær og kresen

Claire sin avatar

Standard

Jeg kan love deg at det ikke ser bestemoraktig ut med det rette tilbehøret (høye hæler og en sexy topp, f.eks.). Men jeg ser at det kommer til å ta tid før den moten "går hjem" her. Det er noe med at alle er blitt så vant til disse superlave buksene som viser rumpa (alt. stringtrusa) så fort man rører litt på seg, at det virker veldig uvant med disse. Men det finnes jo noe midt imellom også - som du nevner. Selv synes jeg de med veldig høyt liv er kule og dessuten får man vanvittig fin rumpe i dem. (Rumpe to ganger i én tråd. )

Gammel 18-02-07, 17:15   #9
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Apple, her.

Smal Lee? Var det den Powell-modellen?
Liker Lee.

Jeg har to Navarro yoke og Norma. www.lee.com

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:45.