Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Integrert oppvaskmaskin - hva er viktig?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-10-10, 20:03   #1
Albertine
Passiv

Standard

Sv: Integrert oppvaskmaskin - hva er viktig?

Vi er strålende fornøyd med vår Asko. Den tar den store bakebollen fra Braun i underkurven uten problemer og er genial fordi den ikke har synlig betjeningspanel på fremsiden. Uvurderlig med små barnefingre i hus.

Svar med sitat
Gammel 20-10-10, 20:11   #2
scilla
Bør lage seg en tittel selv

scilla sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
scilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt likt
Standard

Sv: Integrert oppvaskmaskin - hva er viktig?

Jeg er helt enig med pusheren din. Vi har Miele både hjemme og på hytta og er superfornøyd. Den vi har hjemme er haug-gammel og den tikker og går, dog med ganske mye lyd.
Jeg er også veldig glad i den bestikkskuffen øverst der bestikket ligger i stedet for å stå oppå hverandre i den trange kurven. Blir mye renere.
På hytta kjøpte vi ny Mielemaskin i fjor og den går så stille at jeg må legge øret inntil for å finne ut om den går. Der hadde vi før noe Zanuzzi-greier som var bare tull og tøys. Etter 4 år (på hytte) knelte den fullstendig. Da er det bedre å legge i flere lakener og få noe som går i årevis.

Making the decision to have a child - it`s momentous. It is to decide forever to have your heart go walking around outside your body.
scilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:35.