Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Fringe

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-10-10, 11:24   #11
m^2
Bør lage seg en tittel selv

m^2 sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fringe

Opprinnelig lagt inn av Mex, her.

Okey.. episode 3 var ikke så ille.
Så lenge vår Olivia klarer å holde seg litt fast til at hun ikke hører hjemme der hun er og prøver å finne ut av det, så fungerer episodene med den alternative virkeligheten.

Det var så jeg også maktet å se den da. Samme med den samtalen med Peter i episode 4

Opprinnelig lagt inn av Benmurphy, her.

Do Shapeshifters Dream of Electric Sheep?

Best! Episode! Ever!

Også synes jeg tittelen på episoden gir et så fantastisk fint lite "hallo" til en annen film jeg er veldig, veldig glad i. Nevnte det for kompisen min som jeg så episoden sammen med og han var sånn, hæ? Hvilken film er det da?
Hallo? Er det noen som IKKE vet hvilken film jeg sikter til?!??!!! (dette var da en liten test - vet dere hvilken film tittelen sikter til?)

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:13.