Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Bolig - hva er viktig for deg?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-10-10, 23:36   #1
Daisy
Trademark: Imperfection

Daisy sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bolig - hva er viktig for deg?

Vi ville ha enebolig og hage. Nærmere min familie men også ikke så langt fra jobb. Naboer er fint og greit men var ikke førstepri. Str på boligen er ikke stor så vi må bygge på. Str er viktig.

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-10, 23:42   #2
mkj
Off the map.

mkj sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bolig - hva er viktig for deg?

vi hadde noen kriterier da vi kjøpte nytt hus for snart et år siden.

Motivet for å flytte var å cashe inn gevinst fra gode år på boligmarkedet i Oslo, så vi måtte flytte litt ut av byen.

Først bestemte vi oss for Jessheim. Det er grei pendleravstand - i hvertfall for en stund, og har mange tilbud for både store og små - og rimeligere enn Lillestrøm som også oppfyller de andre kriteriene. Å flytte til Lillestrøm var ikke så stor vits da det er nesten like dyrt som Oslo.

Så var det vel en kombinasjon av størrelse /planløsning og beliggenhet. Vi bor rett ved skogen og et badevann her, og ca 1 km unna sentrum. Så det var et pluss. Og at det er et stort romslig hus med alle rommene vi trenger og store barnerom.

Stor hage har vi her, men det var ikke viktig i det hele tatt for oss. Heller en liten ulempe.

Dobbelgarasje var også et stort plus.

Disse positive tingene - samt at huset er nytt veide opp det at det egentlig ikke er min stil. Herregårdskjøkken får jeg heller leve med, når jeg kunne få alt det andre.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:54.