Sv: Hvilke dresser er vanntette?
Opprinnelig lagt inn av Katta, her.
Jeg har stor forståelse for at barnehageansatte ikke kjenner alle klærne ungen kommer med i barnehagen. Men jeg blir litt matt når jeg har sagt mange ganger at "alt yttertøy han har i barnehagen er vanntett, og dressen er bedre enn regntøyet når det ikke plaskregner fordi den puster" og de fremdeles bruker regntøyet i 90% av tilfellene. Og så blir jeg oppgitt av dongeribukser under dress. Men ellers er jeg ganske enkel. 
Dette var som jeg skulle skrevet selv. Som i går da jeg hentet bølla i bhg. Det var vel ca 6 plussgrader ute og tørt. Da jeg kom for å hente henne var hun inne for å skifte bleie, men klærne hun hadde hatt på seg var gore-tex skoene (greit nok da de er varmere enn de andre skoene) og regndressen. Jeg kan bare ikke fatte hvorfor den absolutt skal på når det ikke har vært en dråpe ut på hele dagen, og jeg gjentatte ganger har sagt jeg foretrekker at hun bruker dressen fra Name It i steden som også er vanntett.
Skjønner altså at det er vanskelig for ansatte å ha kontroll på alt, Iset, men til en viss grad tror jeg det er en del ansatte som ikke tenker igjennom det før de kler på barna.
|