Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

I huttetuenes land

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-10-10, 17:59   #1
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: I huttetuenes land

Er det vanlig at småbarn gråter i triste filmer? Jeg har visst ei robot-jente, hun viser aldri annet enn spenning overfor noen som helst filmer. Jeg er jo svært følsom selv og gråter for alt, men jenta mi viser verken frykt eller tristhet i noen som helst filmer og har aldri gjort det. Ser ikke for meg henne sitte og gråte i en film overhodet.

Gammel 19-10-10, 18:33   #2
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Er det vanlig at småbarn gråter i triste filmer? Jeg har visst ei robot-jente, hun viser aldri annet enn spenning overfor noen som helst filmer. Jeg er jo svært følsom selv og gråter for alt, men jenta mi viser verken frykt eller tristhet i noen som helst filmer og har aldri gjort det. Ser ikke for meg henne sitte og gråte i en film overhodet.

Malin har heller aldri grått av en film før. Hun synes ting er morsomt og spennende, og ler seg skakk av home alone-filmene. Men denne hulket hun av. Ikke mens hun så, men etterpå. Da filmen var slutt kom hun bort til meg og så trist ut, så jeg spurte om noe var i veien. Da løsnet det, og flodbølgen kom. Det var visst både trist og fint, og det ble så mye følelser at det rett og slett flommet over for vesla.

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-10, 18:34   #3
Stellebord
Bør lage seg en tittel selv

Stellebord sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Stellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fibi, her.

Malin har heller aldri grått av en film før. Hun synes ting er morsomt og spennende, og ler seg skakk av home alone-filmene. Men denne hulket hun av. Ikke mens hun så, men etterpå. Da filmen var slutt kom hun bort til meg og så trist ut, så jeg spurte om noe var i veien. Da løsnet det, og flodbølgen kom. Det var visst både trist og fint, og det ble så mye følelser at det rett og slett flommet over for vesla.

Ja, omtrent slik er det her og. Hun gråter sjelden av filmer, men denne rørte virkelig ved noe i henne.

Gammel 19-10-10, 20:10   #4
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fibi, her.

Uææ, kan jeg se den selv da, uten å bruke et halvt kg Kleenex?

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:23.