Sv: Avsporing: Hvilket stjernetegn er du født i?
Hvor finner man de beste beskrivelsene for sitt tegn da? Her er et årshoroskop 2010 for krepsen. Bedre helgardering skal man lete lenge etter :
Sitat:
Kjærlighet, parforhold og sosialt samvær
Den lille, men gjennomgripende planeten Pluto er i ditt solare hus for parforhold. Der blir den frem til 2024! Pluto bringer forandringer, spesielt de som har overlevd seg selv, eller ikke lenger fungerer. For å si det tydelig og klart, dette betyr at forhold hvor den kjærlige og lidenskapelige glansen er rustet hen, kan opphøre. Eller det må en grundig snuoperasjon til. Er du i en slik situasjon, husk at valget er alltid ditt! Ettersom dette er en langsom prosess, skjer ikke ting over natten. Har du derimot et bra forhold til din elskede, vil det intime og fysiske begjæret for hverandre bare forsterke seg. For deg som søker romantikk og kjæreste, vil du ha så mange forhold du selv ønsker. Men du må selv søke de. Foruten det, vil du ikke velge det første og beste som kommer på din vei. Sikkert og fremtid betyr mer enn gøy og moro.
Leveregel for 2010: Det jeg investerer i meg og mitt, kommer mine kjære til gode!
|