Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Hva er desidert det verste du noensinne har smakt/spist?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-10-10, 23:51   #1
Lenam
awesom

Lenam sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva er desidert det verste du noensinne har smakt/spist?

Opprinnelig lagt inn av D'Arcy, her.

Du skal se noen av de påleggskombinasjonene som gjennomføres i barnehagen. Leverpostei og brunost sammen, skinkeost og brunost sammen og brunost og kaviar sammen. Nok til å få det til å vrenge seg i magen min, mens jeg smiler så fint og lar de kjøre på som de ønsker.

:grøss:

Jeg hadde en høydare på fredagen. En unge i banehagen hadde med seg matpakke til frokosten. På skivene var det jordbærsyltetøy som han så toppet med en fiskekake og en dash majones. :spy:

Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-10, 23:53   #2
D'Arcy
Snikende Ullteppe

D'Arcy sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
D'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva er desidert det verste du noensinne har smakt/spist?

Opprinnelig lagt inn av Lenam, her.

:grøss:

Jeg hadde en høydare på fredagen. En unge i banehagen hadde med seg matpakke til frokosten. På skivene var det jordbærsyltetøy som han så toppet med en fiskekake og en dash majones. :spy:

Vi hadde en periode hvor sylteagurk og rødbedter toppet med majones ble kjørt på alt. Det var spesielt "apetittelig" på brunost. Men ungene spiste som bare det, altså.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:34.