|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
WF: Isbjorn
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Røykvarsleren ulte i natt!I 2-tiden i natt bråvåknet vi av at røykvarsleren ulte. Jeg spratt ut av senga, forvirret som bare juling, før jeg skjønte hva den gjennomtrengende lyden var. Bak døren til storebror hørte vi at han skreik i vill panikk og jeg rev opp døren til rommet hans. Der var han på vei ut av vinduet, og var helt i fra seg. Røykvarsleren står inne på hans rom, så lyden var ekstra høy der inne.
![]() |
#2 |
Passiv
|
![]() Sv: Røykvarsleren ulte i natt!Huff, en skummel opplevelse! Godt at det ikke var noe, da, men jeg skjønner godt at opplevelsen sitter i. |
![]() |
![]() |
#3 |
En anelse distre
Medlem siden: Feb 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Røykvarsleren ulte i natt!Huff, skjønner at dette var en ubehagelig opplevelse. Heldigvis var det ikke alvorlig. Min største frykt er faktisk brann i huset og jeg håper jeg aldri opplever det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
![]() Sv: Røykvarsleren ulte i natt!Huff, ja. Håper aldri vi opplever brann, grøss og gru. Skremmende nok å bli vekket slik.
![]() |
#6 |
![]() Sv: Røykvarsleren ulte i natt!
Nesten, ja. Vi gikk ikke ut, siden vi raskt oppdaget at det ikke var røyklukt/røyk/brann.
![]() |
#8 |
Langøret
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Røykvarsleren ulte i natt!Det må ha vært ekkelt,ja! Godt å vite at røykvarslerne virker,ihvertfall,men litt av en måte å finne ut det på.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Passiv
|
![]() Sv: Røykvarsleren ulte i natt!Så ekkelt! Vi skal flytte til et hus med to utleieenheter i sokkelen. Heldigvis har forrige huseier satt inn et anlegg som gir god oversikt. Der får man bl.a. beskjed dersom noen kobler ut en røykvarsler for å røyke på rommet. |
![]() |
![]() |
#11 |
Må man ha en tittel?
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Røykvarsleren ulte i natt!Det der er ikke noen god opplevelse. Har vel ikke våknet av brannvarsler her, men innbruddsalarmen. Gir samme reaksjon.
![]() |
|
|