Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Gnagsår på fingertuppene!

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-10-10, 17:48   #1
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Gnagsår på fingertuppene!

Altså, ikke direkte gnagsår da, men de er skikkelig såre og ømme og det føles ubehagelig å bruke dem. Jeg regner med at det er all bruken av mac og iphone som er problemet. For tiden bor jeg jo på mac-en siden det er eksamenshelveteforberedeler, og jeg bruker ikke vanlig mus men strykemus ( ). Er det noen andre her som opplever å få såre fingertupper av databruk, og har dere noen tips til hva jeg kan gjøre, ev smøre på, for at det skal bli bedre? Det passer jo særdeles dårlig med fingre som får au av tastaturet nå midt i eksamensoppkjøringen.

Gammel 15-10-10, 17:52   #2
Matilda
Dig for victory!

Matilda sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 38
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gnagsår på fingertuppene!

Jeg får det bare når det er lenge siden jeg har spilt gitar ... Bit smerten i deg og fortsett med det du holdt på med, så blir det fin træl!

Neida. Upraktisk i eksamensperioden. Kanskje lurt å variere mellom touchpad og ekstern mus, om ikke annet?

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:25.