Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Informasjon

Rykte

Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-10-10, 14:09   #21
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 676
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Rykte

Opprinnelig lagt inn av Adrienne, her.

Jupp. Vi ser alt og vet alt.

Og flytter alt.

Gammel 15-10-10, 14:10   #22
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Nei, det stemmer ikke på meg ihvertfall.

Etter et visst punkt slutter man å få flere firkanter.

Men en mørkegrønn betyr at man har mellom 0 og 99 poeng. To mørkegrønne betyr at man har mellom 100 og 199 poeng. Men når man passerer 500 poeng så må man vente 200 poeng før man før en firkant til, og da er den lysegrønn.

Ellers så sier jeg bare til Skilpadda, overalt skal hun prøve å disse meg.

Gammel 15-10-10, 14:12   #23
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Du stiller deg så lagelig til for hogg, kjære.

Gammel 15-10-10, 14:12   #24
Slettet bruker
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Du mener at det ikke stemmer fordi du har flere poeng enn firkantene tilsier, ja? Men når man når en viss mengde poeng, så får man ikke flere grønne firkanter. Da ville jo noen av oss fylt opp skjermen med bare slike, og det hadde blitt litt kjedelig, kanskje.

Etter et visst punkt slutter man å få flere firkanter.

Men en mørkegrønn betyr at man har mellom 0 og 99 poeng. To mørkegrønne betyr at man har mellom 100 og 199 poeng. Men når man passerer 500 poeng så må man vente 200 poeng før man før en firkant til, og da er den lysegrønn.

Aha. Jeg bare slår fast at jeg er i überkul klasse jeg da.

:vurderer å gå og sortere medlemslista for å se hvor kul jeg er:

Svar med sitat
Gammel 15-10-10, 14:16   #25
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Du stiller deg så lagelig til for hogg, kjære.

Kjære? :skingrestemme:

Gammel 15-10-10, 14:17   #26
Lille meg
ihuga feminist

Lille meg sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

:vurderer å gå og sortere medlemslista for å se hvor kul jeg er:

Pft! Det sier du bare for at vi andre skal gjøre nettopp det. (Sier jeg som er på side 18 av i alt 125 kulhets-sider. )

Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-10, 14:20   #27
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Standard

Kjære? :skingrestemme:

Det morsomme er at etter å ha ertet deg i et par tråder, kan jeg bare lene meg tilbake og svare helt alminnelig, i trygg forvissning om at du kommer til å tolke alt jeg sier som spydigheter.

Gammel 15-10-10, 14:23   #28
Malama
Bør lage seg en tittel selv

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

En ekstra mørkegrønn prikk betyr 100 ekstra i ryktepoeng, de lysegrønne betyr 200 poeng. Det betyr at en mørkegrønn betyr at du har mellom 0 og 99 poeng. To mørkegrønne = 100 - 199 osv.

Når jeg bare leer og dobbeltleser hvordan dette er tolket, så er det altså riktig for meg, jeg bare trodde jeg hadde en prikk "for mye"

Gammel 15-10-10, 18:40   #29
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Standard

Det morsomme er at etter å ha ertet deg i et par tråder, kan jeg bare lene meg tilbake og svare helt alminnelig, i trygg forvissning om at du kommer til å tolke alt jeg sier som spydigheter.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:15.