|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Textrovert
|
![]() Trenger tips om billig digitalkameraYngstemann har bursdag neste uke, og har for en gangs skyld ikke bare dataspill og dvd-er på ønskelisten. Han ønsker seg veldig et kamera. Han bruker vårt en god del, men vi hadde faktisk foretrukket at han hadde sitt eget.
![]() |
#2 |
Mother of Dragons
|
![]() Sv: Trenger tips om billig digitalkameraJeg skal følge med på denne tråden også, sønnen min på 4 driver og låner vårt kamera og det er alt for dyrt egentlig til at han skal springe rundt og ta bilder av lekene sine.
![]() |
#3 |
Frafallen
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Trenger tips om billig digitalkamera
![]() |
#4 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Trenger tips om billig digitalkameraJeg har et Canon Powershot A480. Det dekker alle kravene dine, og er som en bonus faktisk et ganske ok kamera.
![]() |
#5 |
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() Sv: Trenger tips om billig digitalkameraNikon kamera til 499 hos eurofoto.
![]() |
#6 |
thirtysomething
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Trenger tips om billig digitalkameraTa en tur på nye Elkjøp ved Smart CLub - jeg mener jeg så noen der for en liten stund siden. Tar jeg ikke helt feil var de nede i 3-400 kroner. De har iallefall et enormt utvalg.
![]() |
#7 |
Wooohhoooooo
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Trenger tips om billig digitalkameraPå Rema1000 så jeg i en reklameavis i dag at de solgte en type kamere til 299,-. Har kastet reklamen så hva slags type husker jeg ikke,
![]() |
|
|