Sv: Kari Jaquessons siste utspill: "Man HAR ikke fedme, man ER feit"
Opprinnelig lagt inn av Nessie, her.
Det står også noe om salg av boller, på beninstasjoner, Narvesen etc. I Norge selges det 62 millioner boller pr år. .
Da må noen spise fryyyktelig mange boller, altså, for det er vel ikke så vanlig å stoppe på bensinstasjon for å handle mat? Jeg kjøper og spiser nesten aldri boller, f.eks.
Visdomsord:Hvorfor spise boller når sjololade er mye bedre? Velg dine kalorier med omhu. 
Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.
Jeg kjenner nesten ingen som i voksen alder holder seg slanke uten å trene eller mosjonere ganske jevnlig (turgåing regner jeg som mosjonering).
Jeg kjenner flere. Mosjon har uansett lite å si for vektnedgang, det er jeg overbevist om. Jeg gikk opp nesten 10 kg på et halvt år, og da trente jeg step/aerobic to-tre ganger i uken. Det hjelper lite hvis man spiser en stor sjokolade hver dag, glemmer å spise frokost, og dermed får helt ulvehunger om kvelden hvor man spiser det meste. Jeg kjenner også flere som har gått ned mye i vekt bare ved å endre kostholdet, og de har ikke trent i det hele tatt. Nå spiser jeg rimelig sunt, trener minimum tre ganger i uken, men går likevel ikke ned i vekt. Jeg vet at det som skal til er å kutte ut godisen, (selv om jeg bare spiser det i helgene) å øke treningsmengden har ingen hensikt for meg. 
|