Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Kari Jaquessons siste utspill: "Man HAR ikke fedme, man ER feit"

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-10-10, 14:00   #11
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kari Jaquessons siste utspill: "Man HAR ikke fedme, man ER feit"

Opprinnelig lagt inn av Nessie, her.

Det står også noe om salg av boller, på beninstasjoner, Narvesen etc. I Norge selges det 62 millioner boller pr år. .

Da må noen spise fryyyktelig mange boller, altså, for det er vel ikke så vanlig å stoppe på bensinstasjon for å handle mat? Jeg kjøper og spiser nesten aldri boller, f.eks.

Visdomsord:Hvorfor spise boller når sjololade er mye bedre? Velg dine kalorier med omhu.

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Jeg kjenner nesten ingen som i voksen alder holder seg slanke uten å trene eller mosjonere ganske jevnlig (turgåing regner jeg som mosjonering).

Jeg kjenner flere. Mosjon har uansett lite å si for vektnedgang, det er jeg overbevist om. Jeg gikk opp nesten 10 kg på et halvt år, og da trente jeg step/aerobic to-tre ganger i uken. Det hjelper lite hvis man spiser en stor sjokolade hver dag, glemmer å spise frokost, og dermed får helt ulvehunger om kvelden hvor man spiser det meste. Jeg kjenner også flere som har gått ned mye i vekt bare ved å endre kostholdet, og de har ikke trent i det hele tatt. Nå spiser jeg rimelig sunt, trener minimum tre ganger i uken, men går likevel ikke ned i vekt. Jeg vet at det som skal til er å kutte ut godisen, (selv om jeg bare spiser det i helgene) å øke treningsmengden har ingen hensikt for meg.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:14.