Sv: Hva er "reputation points" - særlig i forhold til røde og grønne prikker
Opprinnelig lagt inn av Esme, her.
Du må grønnprikke 20 stykker før du kan grønnprikke igjen, det vil si om du ser på kontrollpanelet så ser du hvilke prikker du har delt ut, og en annen bruker kan bare stå der en gang.
Jeg må altså få ut fingeren og grønnprikke mye mer, forstår jeg!
De du skal virkelig kose med er Skilpadda og DM, de kan prikke så mye de lyster siden de er Administratorer og er ikke bundet av slike begrensninger som oss andre.
Skilpadda kan man jo kose med uansett. Hun er jo så smart, gjennomtenkt og vakker at der trenger man ingen skjult agenda. (Det var sånn du mente, ja?)
For å være helt ærlig ble jeg litt snurt over å ikke kunne grønnprikke denne personen nok en gang. Hun hadde jo skrevet noe lurt! Skal jeg liksom personlig sørge for at det går inflasjon i mine grønnprikker også, nå? 
Rødprikking: Om du fikk to røde prikker i rask rekkefølge fra SF betyr det antagelig at hun har høy prikkefrekvens og at du ble med i to prikkerunder. Hvor mye folk rødprikker er veldig forskjellig. Jeg har sendt to rødprikker det siste året tror jeg, den ene var et feiltrykk. Andre rødprikker mye oftere.
Men er det 20 rødprikker før man får rødprikke samme bruker igjen, også? Jeg er ikke helt der at jeg er i nærheten av å få testet dette ved vanlig FP-bruk, nemlig, men jeg vil jo gjerne vite. 
|