|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#201 |
|
St(r)ikkeplante
|
Sv: Livslærdom II
|
|
|
#202 |
|
Prematurmamma
|
Eller så kan det være lurt å lese oppskriften, slik at man ser at det står vaniljekrem og ikke vaniljesaus.
|
|
|
|
#204 |
|
Prematurmamma
|
Sv: Livslærdom IINår man står på stranden en idyllisk høstdag med det relativt nye speilreflekskameraet i hendene og banner og gråter fordi det er ødelagt og bare tar nesten helt hvite bilder, kan det være lurt å sjekke at objektivet er helt på (altså at det har sagt klikk) før man beskylder mannen for å ha mistet det i bakken.
|
|
|
|
#205 |
|
Fullverdig medlem
Medlem siden: Aug 2010
![]() |
Sv: Livslærdom IIHvis noen er litt snille å koker egg til deg før du står opp, men det rakk å bli kaldt før du kom deg opp... Ikke putt det i mikroen, skrell det og putt det i eggedeleren:s |
|
|
|
|
|
#206 |
|
Sperret
|
Gjorde du det? |
|
|
|
|
|
#207 |
|
Aktiv
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Ungarn
![]() |
Sv: Livslærdom IIFantastisk tråd |
|
|
|
|
|
#209 |
|
i vesterled
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Livslærdom IINår du har påtatt deg å transportere forseggjort kake til niesens navnefest, ikke la mannen sette den på biltaket for så å kjøre i 20 minutt før han spør deg hvor kaken er. |
|
|
|
|
|
#212 |
|
Har kontroll
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Nordland
![]() ![]() ![]() |
Jeg gjorde noe lignende med noen egg som var litt for lite kokt etter min smak: jeg skrelte det, for jeg hadde jo hørt at man IKKE skal putte egg med skall i mikroen, og kjørte på full styrke ett halvt minutt eller så. Da jeg satt det i eggedeleren skjedde omtrent det du beskriver, i tillegg fikk jeg kokende eggeguffe opp etter armene
|
|
|
|
#213 |
|
Lysende norsk flaskekoker
|
Jepp, og samboer skrev under på skjemaet. |
|
|
|
|
|
#214 |
|
Opp og fram, - framover
Medlem siden: Oct 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
|
|
|
#215 |
|
Frafallen
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Livslærdom IIIkke la to elleveåringer passe grøten mens du kjører åtteåringen på spilling. Det kan hende de skrur induksjonsplata opp på 7 for å få litt fart på sakene, før de setter seg for å se på TV igjen.
|
|
|
#216 |
|
Må man ha en tittel?
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Da mamma og pappa kjøpte sin første mikro, så lurte pappa fælt på hvorfor man ikke skulle legge hele egg, eller ting med metall på, inni ovnen. Han måtte jo prøve, og han fant ut hvorfor...
|
|
|
#218 |
|
Bokglad
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
|
|
|
#219 |
|
Bokglad
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Å nei! Sikkert noe å le av i ettertid men der og da tipper jeg det ikke var særlig morsomt...
|
|
|
#220 |
|
Opp og fram, - framover
Medlem siden: Oct 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Livslærdom IINår A kommer til deg og lurer på hvor iphonen hans er, men går videre for å lete. Ring da ikke på hans tlf for å vere behjelplig.. For det kan vere at han prøver å ringe segselv med en annet tlf.. og bare får opptattsignal hele tiden...og tror at noen har stjelt iphonen!!! |
|
|
|
![]() |
|
|