|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
| Se resultatene: Hvilket flysete foretrekker du når du flyr alene? | |||
| Midtgang |
|
60 | 41,96% |
| Vindu |
|
69 | 48,25% |
| Hipp som happ |
|
12 | 8,39% |
| Annet |
|
2 | 1,40% |
| Deltakere: 143. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
⭐️⭐️⭐️
|
Sv: Spin off-hvilket flysete foretrekker du når du reiser alene?Midtgang. Føler meg innestengt ved vinduet og midtsetet er jo bare pyton om man ikke sitter mellom mennesker man kjenner.
|
|
|
#42 |
|
Erfaren
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() |
Sv: Spin off-hvilket flysete foretrekker du når du reiser alene?Vindu. Og det uavhengig om jeg reiser alene eller ei. Jeg holder meg ALLTID på flyreiser og ville blitt mye mer stressa av å skulle reise meg hele tiden for andre som skulle opp og ut
|
|
|
|
#43 |
|
madmanized
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spin off-hvilket flysete foretrekker du når du reiser alene?Midtgang. Definitivt.
|
|
|
|
#44 |
|
Audacious
|
Sv: Spinoff: Hvilket flysete foretrekker du når du reiser alene?Vindu. Jeg får så vondt i ryggen, og synes det er mer fleksibelt å skifte stilling, lene meg mot vindu osv.
|
|
|
#45 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Spinoff: Hvilket flysete foretrekker du når du reiser alene?Før var det vindu, nå foretrekker jeg helst midtgang, i hvert fall på lengre turer. Har ikke selskapsblære, og synes det er litt styrete å skulle gå forbi. Å reise meg for andre gjør ikke meg noe, jeg prøver uansett å være jevnlig i bevegelse hvis turen er litt lang. |
|
|
|
|
|
#46 |
|
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spinoff: Hvilket flysete foretrekker du når du reiser alene?Midtgang, slik at jeg slipper å vekke snorkende medpassasjerer dersom jeg må på toalettet.
|
|
|
#49 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Spinoff: Hvilket flysete foretrekker du når du reiser alene?Vindu, langt fremme. Så jeg kan sove uforstyrret, og komme meg ut før kjerringene med tusen vesker og dill og dall som bruker en evighet.
|
|
|
#51 |
|
Hjuleglede
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spinoff: Hvilket flysete foretrekker du når du reiser alene?Jeg må ha vindusplass når jeg reiser alene. |
|
|
|
|
|
#52 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Spinoff: Hvilket flysete foretrekker du når du reiser alene?Det viktigste er å sitte langt fremme, det nest viktigste er å sitte mot midtgang. Jeg vil fort av.
|
|
|
#53 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Spinoff: Hvilket flysete foretrekker du når du reiser alene?Samme som Poly, bare at jeg velger midtgang foran fremst hvis det er i fremre del av flyet. 3D er mitt "faste" sete hos reisebyrået.
|
|
|
#55 |
|
heimføing
|
Sv: Spinoff: Hvilket flysete foretrekker du når du reiser alene?
Samme her.
Jeg sitter helst på høyre side når jeg flyr sørover, for å kunne se "øya mi" hvis det er klarvær. Og venstre side på vei hjem igjen. |
|
|
|
|
|
#56 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Spinoff: Hvilket flysete foretrekker du når du reiser alene?I og med at jeg sjelden er på et flydo, så foretrekker jeg å sitte innerst. Ufortyrret og med best sovemuligheter.
|
|
|
#57 |
|
Hvor er hengekøyen!?
|
Sv: Spinoff: Hvilket flysete foretrekker du når du reiser alene?Midtgang.
|
|
|
#58 |
|
|
Sv: Spinoff: Hvilket flysete foretrekker du når du reiser alene?Alltid vindu, siden jeg alltid sover og foretrekker å ha en vegg å lene hodet på framfor å sovne på naboens skulder med det det innebærer av pinlige episoder av sikling og vekking og hva-har-du. |
|
|
|
![]() |
|
|