Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Spinoff: Hvilket flysete foretrekker du når du reiser alene?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Se resultatene: Hvilket flysete foretrekker du når du flyr alene?
Midtgang 60 41,96%
Vindu 69 48,25%
Hipp som happ 12 8,39%
Annet 2 1,40%
Deltakere: 143. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-10-10, 11:07   #41
Robyn
⭐️⭐️⭐️

Robyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Spin off-hvilket flysete foretrekker du når du reiser alene?

Midtgang. Føler meg innestengt ved vinduet og midtsetet er jo bare pyton om man ikke sitter mellom mennesker man kjenner.

Er alltid tidlig ute på forelesninger også så jeg får sitte ytterst i seteradene i auditoriet, så det er visst ikke bare på flyet jeg har disse preferansene.

-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-10, 11:09   #42
iBam
Erfaren

iBam sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Østlandet
iBam er populæriBam er populæriBam er populær
Standard

Vindu. Og det uavhengig om jeg reiser alene eller ei. Jeg holder meg ALLTID på flyreiser og ville blitt mye mer stressa av å skulle reise meg hele tiden for andre som skulle opp og ut

Gammel 11-10-10, 12:04   #43
leliane
madmanized

leliane sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
leliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt likt
Standard

Midtgang. Definitivt.

leliane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-10, 12:24   #44
Acsa
Audacious

Acsa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The immoral high ground
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinoff: Hvilket flysete foretrekker du når du reiser alene?

Vindu. Jeg får så vondt i ryggen, og synes det er mer fleksibelt å skifte stilling, lene meg mot vindu osv.

Gammel 11-10-10, 12:32   #45
ingling
Bør lage seg en tittel selv

ingling sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Før var det vindu, nå foretrekker jeg helst midtgang, i hvert fall på lengre turer. Har ikke selskapsblære, og synes det er litt styrete å skulle gå forbi. Å reise meg for andre gjør ikke meg noe, jeg prøver uansett å være jevnlig i bevegelse hvis turen er litt lang.

ingling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-10, 12:54   #46
Elin

Elin sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Midtgang, slik at jeg slipper å vekke snorkende medpassasjerer dersom jeg må på toalettet.

Gammel 11-10-10, 16:14   #47
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Alltid midtgang - så framt det er fysisk mulig.

Gammel 11-10-10, 16:38   #48
Senna
Javel

Senna sin avatar

Hvor: The Sun
Blogginnlegg: 2
Senna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Vindu.

Gammel 11-10-10, 17:36   #49
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vindu, langt fremme. Så jeg kan sove uforstyrret, og komme meg ut før kjerringene med tusen vesker og dill og dall som bruker en evighet.

Gammel 11-10-10, 18:00   #50
amylin
One of These Days

amylin sin avatar

Blogginnlegg: 247
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Stemte vindu, men hvis det er lang flytur liker jeg midtgang.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-10, 23:27   #51
Sonja Sockersöt
Hjuleglede

Sonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de fleste
Standard

Jeg ha vindusplass når jeg reiser alene.
Favoritten er 17F.

Sonja Sockersöt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-10, 00:46   #52
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det viktigste er å sitte langt fremme, det nest viktigste er å sitte mot midtgang. Jeg vil fort av.

Gammel 12-10-10, 00:59   #53
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Samme som Poly, bare at jeg velger midtgang foran fremst hvis det er i fremre del av flyet. 3D er mitt "faste" sete hos reisebyrået.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-10, 01:01   #54
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

2C her.

Gammel 12-10-10, 12:29   #55
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Vindu. Da kan jeg sove uforstyrret og trenger ikke å flytte meg for at andre skal på do og slikt. (Har jeg med barn, vil han helst sitte ved vinduet, så da "foretrekker" jeg å sitte i midten.)

Samme her.
Om det er langt fremme eller bak spiller ingen rolle, jeg har det som regel ikke travelt når jeg flyr.

Opprinnelig lagt inn av Appelsin, her.

Vindu. Jeg er barnslig nok til å synes det er gøy å lete etter huset mitt eller huset til Oldemor eller huset til svigers og sånt mens vi letter eller lander.

Jeg sitter helst på høyre side når jeg flyr sørover, for å kunne se "øya mi" hvis det er klarvær. Og venstre side på vei hjem igjen.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-10, 12:31   #56
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

I og med at jeg sjelden er på et flydo, så foretrekker jeg å sitte innerst. Ufortyrret og med best sovemuligheter.

Gammel 12-10-10, 12:35   #57
Guffen
Hvor er hengekøyen!?

Guffen sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 4
Guffen er litt kulGuffen er litt kul
Standard

Midtgang.

Gammel 12-10-10, 12:44   #58
m^2

m^2 sin avatar

Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Alltid vindu, siden jeg alltid sover og foretrekker å ha en vegg å lene hodet på framfor å sovne på naboens skulder med det det innebærer av pinlige episoder av sikling og vekking og hva-har-du.

Jeg ber alltid om 3A, evt. 3F (eller det som er vindusplassen) hvis det er opptatt.
Er de begge opptatt - et hvilket som helst vindussete.

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-10, 13:02   #59
krystallklart
Lett rørt

krystallklart sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Gardskjærring igjen
Blogginnlegg: 16
krystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt likt
Standard

Foretrekker vindu, men det har ikke noe og si.

Gammel 12-10-10, 16:19   #60
Sonar

Sonar sin avatar

Hvor: i et hus med fantatisk utsikt og med verdens beste naboer
Blogginnlegg: 31
Sonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Midtgang av samme grunn som HI.

Sonar er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:44.