Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Ammetelt: Smart eller teit?

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-10-10, 21:22   #11
ming
i tåkeheimen

ming sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 11
ming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ammetelt: Smart eller teit?

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Jeg har åpenbart syndet uten å vite det, for selv om jeg var diskret med puppen, dro jeg nokså usjenert opp genseren og viste litt mage. Den var riktig nok ikke spesielt kvapsete, men sikkert blek nok til å frata andre kafégjester matlysten.

Jeg har også begått denne synden. Og magen min er spesielt kvapsete. Ammetopper har jeg ikke funnet i min størrelse, og selv om jeg 90 % av tida kjører "singlet ned - genser opp"-trikset, er det en 10 % igjen der jeg nok har vært usømmelig.

Husker en ammedebatt på Det Unevnelige Stedet for 8-10 år siden. Da registrerte jeg at det tilsynelatende var de yngste brukerne som hadde størst problemer med offentlig amming. (Forslag om å amme på do osv.) Ble litt overrasket nå over at det er en såpass stor andel voksne damer som synes det er ubehagelig.

Jeg er selvsagt enig i at man skal prøve å være så diskret som mulig, selv om jeg må innrømme at det nok er lettere med b-cup enn med f-cup. Nå som avkommet begynner å spise en del fast føde, hender det jeg dropper en ammerunde når vi er ute i allmenheten, siden han er vel opptatt av omgivelsene, men er vi ute blant folk i mange timer, må man jo til pers.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:53.