Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvorfor er du så lite på FP?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-10-10, 00:16   #461
Miromurr
Tøff i frakk

Miromurr sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Miromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvorfor er du så lite på FP?

Jeg trives godt som kjedelig grå masse. Omtrent som hjernemasse.

Gammel 08-10-10, 00:19   #462
torsk
<*(((<

torsk sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av baltie, her.

Whaaat?! Ta bort Bender? Jeg vet ikke om en mer fargerik karakter!

Trenger ikke ta bort Bender, bare shine han opp litt:

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-10, 00:26   #463
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Scarlett, her.

Zee, vet du at man ikke har sånn tøddel på iPhone?

Joda! Du må bare holde inne O'en.

Salt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-10, 00:37   #464
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Zoë, her.

Nei?

De vasker seg selv ustanselig og lukter like nydelig som om de hadde en såpedispenser på tungen.

Ja. Katter lukter nydelig.
*saaavne*

Gammel 08-10-10, 00:49   #465
jolie
Kom ut av tellinga.

jolie sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Hoho, den var fin, torsk!

Gammel 08-10-10, 01:11   #466
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Re: Hvorfor er du så lite på FP?

Katter har ikke godt av å dusje. Katter drikker av dusjen. Katta er ikke steril....

*forvirret*

Gammel 08-10-10, 11:01   #467
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ler av torskens avatarforslag. Gender Bender er jo kjempefin, Baltie!

Apropos tissing i dusjen, jeg hørte denne vitsen en gang:

What is the definition of a WASP? Someone who DOESN'T pee in the shower

Og jeg skjønte den ikke. De som fortalte den syntes det var fantastisk at man ikke tisset i dusjen som andre normale mennesker.

Gammel 08-10-10, 11:42   #468
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 228
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Plipp, her.

Alle som sier de aldri har tisset i dusjen, juger!

Næsj. Noen ser bare ikke poenget med å tisse i dusjen.

Gammel 08-10-10, 12:11   #469
baltie
Den paranoide androide

baltie sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
baltie er populærbaltie er populærbaltie er populærbaltie er populær
Standard

Gender Bender var veldig knall, made my day, torsk! Hvis jeg nå kan få den i regnbuefarger, som tydeligvis er blitt trenden her inne, så hadde det vært enda bedre!

Høres ut som om den vitsen er funnet på av noen som har et desperat behov for å alminneliggjøre at de selv tisser i dusjen, Esme. At jenter i enkelte faser av livet (skriver det slik fordi jeg ikke husker i farta om det var før eller etter fødselen) har behov for å tisse i dusjen/badekaret/badestampen kan jeg forsåvidt overleve. Nei forresten, stryk badestampen. Men at man skal gjøre det sånn hver morgen livet igjennom, liksom. Nei, jeg er ikke klar for å flue dusjing og dogåing. No way.

Pappa til G2002, G2003, G2009 og G2012.
baltie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-10, 12:27   #470
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av baltie, her.

Høres ut som om den vitsen er funnet på av noen som har et desperat behov for å alminneliggjøre at de selv tisser i dusjen, Esme.

Nja, det var nå folk fra mange forskjellige land i den forsamlingen, India, Canada, USA, Samoa som lo godt av den vitsen og knakk helt sammen da jeg sa at bekreftet på spørsmål, at om jeg er i dusjen og kjenner at jeg må tisse så går jeg ut av dusjen og setter meg på do. The whitest chick alive var ord som ble sagt.

Gammel 08-10-10, 12:30   #471
Minerva
guru advisor

Minerva sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: I de dype skoger
Blogginnlegg: 157
Minerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt av
Standard

Snakker man om tissing i dusjen på internasjonale konferanser også?

For meg holder det med å oppfordre elever til å ikke tisse i håndvasken og bæsje i søplekassene.

Minerva er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-10, 12:31   #472
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det høres veldig stressende ut å måtte kle av seg alle klærne og gå inn i dusjen hver gang man må tisse.

Gammel 08-10-10, 12:36   #473
Vimsen
"De"

Vimsen sin avatar

Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Jeg glemte visst at jeg skulle ha forumpause.

Gammel 08-10-10, 12:37   #474
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Forumpause er oppskrytt. Jeg har bare forumpause når jeg er gravid og hormonell. :klok:

Gammel 08-10-10, 12:39   #475
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Cille, her.

Snakker man om tissing i dusjen på internasjonale konferanser også?

Neida, det var en forsamling, men den besto av fulle studenter.

Gammel 08-10-10, 12:43   #476
him
Leser

him sin avatar

Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Neida, det var en forsamling, men den besto av fulle studenter.

Men de var internasjonale fulle studenter.

Gammel 08-10-10, 14:14   #477
Gaia
villende

Gaia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 249
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Apropos tissing i dusjen, jeg hørte denne vitsen en gang:

What is the definition of a WASP? Someone who DOESN'T pee in the shower

Og jeg skjønte den ikke. De som fortalte den syntes det var fantastisk at man ikke tisset i dusjen som andre normale mennesker.

Jeg skjønner den fortsatt ikke, selv etter at du forklarte den. Betyr det at jeg er en erkeWASP? :vil ikke være en veps:

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-10, 14:17   #478
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Gaia, her.

Jeg skjønner den fortsatt ikke, selv etter at du forklarte den. Betyr det at jeg er en erkeWASP? :vil ikke være en veps:

Jeg tror det er store sjanser for at du er erkeWASP ja. De syntes det var fisefint å gå ut av dusjen for å tisse. Virkelig sånn haha-du-er-ikke-sann-fisefin.

Gammel 08-10-10, 14:22   #479
baltie
Den paranoide androide

baltie sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
baltie er populærbaltie er populærbaltie er populærbaltie er populær
Standard

Jeg merker dette er noe jeg komme til å tenke litt for mye over neste gang jeg er i sydligere strøk og skal dusje... Og så kommer jeg sikkert til å tenke "haha, de vasker vel med klor og sprit mellom hver gjest".. Men det gjør de vel ikke?

Pappa til G2002, G2003, G2009 og G2012.
baltie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-10, 14:23   #480
Gaia
villende

Gaia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 249
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg tror det er store sjanser for at du er erkeWASP ja. De syntes det var fisefint å gå ut av dusjen for å tisse. Virkelig sånn haha-du-er-ikke-sann-fisefin.

Jeje, jeg får bare leve med det.

Og så tror jeg at jeg må glemme denne diskusjonen neste gang jeg er på hotell.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:37.