Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Vær ærlig nå da! Anser du deg selv som en av de smarteste på FP?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-10-10, 20:59   #61
baltie
Den paranoide androide

baltie sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
baltie er populærbaltie er populærbaltie er populærbaltie er populær
Standard

Sv: Vær ærlig nå da! Anser du deg selv som en av de smarteste på FP?

Jeg anser ikke meg selv, jeg vet jeg er smartest på FP. I all ydmykhet. Jeg tror derimot det ikke er noen andre enn meg som ser det, men bare vent, det går nok opp for dere snart. Moah-ha-ha! :megalomanisk:

Pappa til G2002, G2003, G2009 og G2012.
baltie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-10, 20:59   #62
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Seff.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-10, 21:02   #63
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Jeg er i alle fall smartere enn jeg er kunnskapsrik (uten at det nødvendigvis sier så mye).

Det føler jeg gjelder meg også.

Jeg føler meg f.eks alltid dum når jeg spiller Geni og TP og sånn. Til tross for at jeg kommer fra en spørrekonkurranse-elskende familie er jeg ordentlig crap på trivia. Jeg driter vel i hvor mange gram en middels pungrottebaby veier??

Til tross for egen tilkortkommenhet på dette området, digger jeg hemningsløst kunnskapsrike folk. Å være kunnskapsrik er noe av det mest tiltrekkende hos andre (det spiller også inn på hot-faktoren hos menn. :badboysgohome: ).

MEN jeg er rask til å sette meg inn i saker jeg trenger å lære meg og jeg er flink til å raskt få et overblikk og se ting i sammenheng. Det er en egenskap jeg er svært fornøyd med selv.

Gammel 07-10-10, 21:03   #64
Luftslottet
geskjeftig

Luftslottet sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Blogginnlegg: 271
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Da jeg vokste opp på bøgda, var jeg ofte litt misunnelig på de virkelig Domme. FP gir meg en grei smak på hvordan de har det.

(Universitetet også, som Katta nevner, men der var vi flere i samme båt.)

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-10, 21:04   #65
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Xian, her.

Mens jeg hverken er særlig smart eller kunnskapsrik, men ganske klok.

Klok er fint. Klok er det beste. Det er det jeg hele tiden strekker meg mot.

Gammel 07-10-10, 21:08   #66
Dragen
VeloppDragen

Dragen sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 812
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Ja. Jeg starter ikke tråder som denne.

Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-10, 21:08   #67
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Zoë, her.

Til tross for egen tilkortkommenhet på dette området, digger jeg hemningsløst kunnskapsrike folk. Å være kunnskapsrik er noe av det mest tiltrekkende hos andre (det spiller også inn på hot-faktoren hos menn. :badboysgohome: ).

Enig i denne. Jeg er veldig svak for menn som er interessert i mye og er kunnskapsrike. Jeg liker det hos venninner også, men der er jeg ikke like kravstor, der kan det holde at de bare er morsomme.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-10, 21:18   #68
Java
kan tilsettes alkohol

Java sin avatar

Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kan veldig mye om noe andre ikke interesserer seg for. Vanskelig å briljere da. Ellers er jeg selvfølgelig både kunnskapsrik, klok og smart. Noe annet skulle tatt seg ut.

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-10, 21:21   #69
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Dragen, her.

Ja. Jeg starter ikke tråder som denne.

Det har ikke med smarthet å gjøre. Du er så enormt tøff at du holder deg til korte og nedlatende svar til det andre starter tråder om.

Gammel 07-10-10, 21:23   #70
Dragen
VeloppDragen

Dragen sin avatar

Blogginnlegg: 812
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Det har ikke med smarthet å gjøre. Du er så enormt tøff at du holder deg til korte og nedlatende svar til det andre starter tråder om.

Ja.

Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-10, 21:23   #71
Mjau
Curlingkone

Mjau sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Her inne blir jeg sikkert plassert langt nede på stammen av de som mener utdanning er veien til intellegens.

På min egen skala blir jeg regnet som ganske smart. Jeg er kanskje ikke den som først fyller opp kakesirkelen i TP, men jeg har en solid porsjon sunn fornuft. Og jeg har opplevd mye som har gitt meg verdifulle erfaringer ingen skole kunne gitt meg.
Kanskje jeg er streetsmart?

Gammel 07-10-10, 21:30   #72
Jessica
Pauset

Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Noen syns jeg er klok, men det er de som følger meg på bloggen. De blir sikkert for lite objektive siden de blir kjent med meg på en mer privat måte Noen syns nok jeg er snusfornuftig og snakker om ting jeg ikke vet noe om, men jeg skal se de som ikke aldri mener noe om noe de ikke kan så mye om Jeg tror de fleste syns jeg er en grei dame.

Jeg oppfatter meg selv som ei med livserfaring som har gitt meg kunnskap mange ikke får gjennom et langt liv. Jeg har en del kunnskap på ulike områder via utdanning og livserfaring.

Jeg tror ikke noen er gjennomgående smarte. En har sine områder en er smart på. Hva er å være smart og hvem skal avgjøre det?

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-10, 21:30   #73
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, det gjør jeg. :ærlig: Ikke har det så skrekkelig mye å gjøre med utdannelse heller; det meste av det jeg uttaler meg om, med større eller mindre grad av skråsikkerhet, har jeg ikke så mye som et halvt vekttall i. Jeg prøver ellers å være smart nok til å innse at det er masse jeg ikke kan, og til å høre på folk som har mer peiling på et område (dem er det jo oftest mange av her) og lete opp informasjon når det er noe jeg ikke vet helt sikkert.

Gammel 07-10-10, 21:31   #74
Erica
Hekta

Erica sin avatar

Hvor: Indre Østlandet
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Altså, hva slags smart snakker vi om? Jeg scorer ganske høyt på iq-tester, blant annet fordi jeg er flink til å se systemer og sammenhenger, og forestille meg ting 3-dimensjonalt. Når det kommer til kunnskap om historie, geografi osv - såkalt allmenn kunnskap står det heller dårlig til med. Så spiller man TP med meg virker jeg slett ikke så skarp.

Her inne er det mange skarpe hjerner, så jeg tror jeg er ganske så midt på treet her.

Gammel 07-10-10, 21:32   #75
Plipp
Getting in tune

Plipp sin avatar

Plipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Zoë, her.

Det føler jeg gjelder meg også.

Jeg føler meg f.eks alltid dum når jeg spiller Geni og TP og sånn. Til tross for at jeg kommer fra en spørrekonkurranse-elskende familie er jeg ordentlig crap på trivia. Jeg driter vel i hvor mange gram en middels pungrottebaby veier??

MEN jeg er rask til å sette meg inn i saker jeg trenger å lære meg og jeg er flink til å raskt få et overblikk og se ting i sammenheng. Det er en egenskap jeg er svært fornøyd med selv.

Det er kanskje ikke så smart å dulte i denne tråden, så jeg nøyer meg med å si at dette er omtrent akkurat sånn jeg ser på meg selv. Særlig det med hot-faktoren hos menn.

Gammel 07-10-10, 21:33   #76
Luvi
En anelse distre

Luvi sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Smart? Neh. Men tror jeg har noen andre fine sider da.

Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-10, 21:34   #77
Vimsen
"De"

Vimsen sin avatar

Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Dragens uttalelse var ukas teiteste. Går til og med mine en høy gang. :bittelitt skuffet:

Gammel 07-10-10, 21:38   #78
gullet
stille

gullet sin avatar

Hvor: Tønsberg
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei, langt der i fra!

Gammel 07-10-10, 21:38   #79
Wix
Skal rømme

Wix sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Blogginnlegg: 40
Wix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg er smart på utdannings- og skoleflinkhetsmåten. Smartere enn de aller fleste.

Men jeg er ikke smart på random geografi og TP-måten, og heller ikke på matematiske mønstre og 3d-måten.

Syns selvsagt det er mye mer meningsfyllt å være smart på den måten jeg er enn på TP/iq-test-måten, men har som mål å bli klok.

Gammel 07-10-10, 21:41   #80
nolo
Fola Blakken

nolo sin avatar

Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Neida, Vimsen. Du har de teiteste.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:31.