|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#61 |
Den paranoide androide
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Vær ærlig nå da! Anser du deg selv som en av de smarteste på FP?Jeg anser ikke meg selv, jeg vet jeg er smartest på FP. I all ydmykhet. Jeg tror derimot det ikke er noen andre enn meg som ser det, men bare vent, det går nok opp for dere snart. Moah-ha-ha! :megalomanisk:
"The most likely way for the world to be destroyed, most experts agree, is by accident. That's where we come in. We're computer professionals. We cause accidents." - Nathaniel Borenstein Pappa til G2002, G2003, G2009 og G2012. |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
By the Sea
|
![]() Sv: Vær ærlig nå da! Anser du deg selv som en av de smarteste på FP?
Det føler jeg gjelder meg også.
![]() |
#64 |
geskjeftig
|
![]() Sv: Vær ærlig nå da! Anser du deg selv som en av de smarteste på FP?Da jeg vokste opp på bøgda, var jeg ofte litt misunnelig på de virkelig Domme. FP gir meg en grei smak på hvordan de har det.
![]() |
#65 |
By the Sea
|
Klok er fint. Klok er det beste. Det er det jeg hele tiden strekker meg mot.
![]() |
#67 |
Peppy!
|
Enig i denne. Jeg er veldig svak for menn som er interessert i mye og er kunnskapsrike. Jeg liker det hos venninner også, men der er jeg ikke like kravstor, der kan det holde at de bare er morsomme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
kan tilsettes alkohol
|
![]() Sv: Vær ærlig nå da! Anser du deg selv som en av de smarteste på FP?Jeg kan veldig mye om noe andre ikke interesserer seg for. Vanskelig å briljere da.
![]() |
#69 |
Ringskrømt
|
Det har ikke med smarthet å gjøre. Du er så enormt tøff at du holder deg til korte og nedlatende svar til det andre starter tråder om.
![]() |
#70 |
VeloppDragen
|
Ja.
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22) |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Curlingkone
|
![]() Sv: Vær ærlig nå da! Anser du deg selv som en av de smarteste på FP?Her inne blir jeg sikkert plassert langt nede på stammen av de som mener utdanning er veien til intellegens.
![]() |
#72 |
Pauset
|
![]() Sv: Vær ærlig nå da! Anser du deg selv som en av de smarteste på FP?Noen syns jeg er klok, men det er de som følger meg på bloggen. De blir sikkert for lite objektive siden de blir kjent med meg på en mer privat måte |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
flisespikker
|
![]() Sv: Vær ærlig nå da! Anser du deg selv som en av de smarteste på FP?Ja, det gjør jeg. :ærlig: Ikke har det så skrekkelig mye å gjøre med utdannelse heller; det meste av det jeg uttaler meg om, med større eller mindre grad av skråsikkerhet, har jeg ikke så mye som et halvt vekttall i.
![]() |
#74 |
Hekta
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Vær ærlig nå da! Anser du deg selv som en av de smarteste på FP?Altså, hva slags smart snakker vi om? Jeg scorer ganske høyt på iq-tester, blant annet fordi jeg er flink til å se systemer og sammenhenger, og forestille meg ting 3-dimensjonalt. Når det kommer til kunnskap om historie, geografi osv - såkalt allmenn kunnskap står det heller dårlig til med. Så spiller man TP med meg virker jeg slett ikke så skarp.
![]() |
#75 |
Getting in tune
Medlem siden: Sep 2006
Det er kanskje ikke så smart å dulte i denne tråden, så jeg nøyer meg med å si at dette er omtrent akkurat sånn jeg ser på meg selv. Særlig det med hot-faktoren hos menn.
![]() |
#76 |
En anelse distre
Medlem siden: Feb 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Vær ærlig nå da! Anser du deg selv som en av de smarteste på FP?Smart? Neh. Men tror jeg har noen andre fine sider da. |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
stille
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
![]() Sv: Vær ærlig nå da! Anser du deg selv som en av de smarteste på FP?Nei, langt der i fra!
![]() |
#79 |
Skal rømme
|
![]() Sv: Vær ærlig nå da! Anser du deg selv som en av de smarteste på FP?Jeg er smart på utdannings- og skoleflinkhetsmåten. Smartere enn de aller fleste.
![]() |
#80 |
Fola Blakken
|
![]() Sv: Vær ærlig nå da! Anser du deg selv som en av de smarteste på FP?Neida, Vimsen. Du har de teiteste.
![]() |
![]() |
|
|