Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Vær ærlig nå da! Anser du deg selv som en av de smarteste på FP?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-10-10, 21:08   #1
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vær ærlig nå da! Anser du deg selv som en av de smarteste på FP?

Opprinnelig lagt inn av Zoë, her.

Til tross for egen tilkortkommenhet på dette området, digger jeg hemningsløst kunnskapsrike folk. Å være kunnskapsrik er noe av det mest tiltrekkende hos andre (det spiller også inn på hot-faktoren hos menn. :badboysgohome: ).

Enig i denne. Jeg er veldig svak for menn som er interessert i mye og er kunnskapsrike. Jeg liker det hos venninner også, men der er jeg ikke like kravstor, der kan det holde at de bare er morsomme.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-10, 09:01   #2
Gaia
villende

Gaia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 249
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Monsoon, her.

Jeg liker det hos venninner også, men der er jeg ikke like kravstor, der kan det holde at de bare er morsomme.

Kaller du meg morsom men dom?!

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-10, 09:06   #3
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lille meg, her.

Og jeg begynner rett og slett å bli lei av at dere faste "gode gamle" FP-ere maser noe så jævlig om hvor utrolig smarte og lure folk på forumet er. Jeg har vært på ganske mange forum. Dette er det første og eneste forumet jeg har vært borti hvor det er så inn i helvete viktig å være SMART!

Det får ikke hjelpe om det er mange smarte folk her - det er uansett kvalmende slik dere holder på. Ja, det er fint å være smart. Men det er også fint å være anstendig, humoristisk, medmenneskelig, empatisk, og ganske mange andre ting også. Det har jeg fremdeles ikke sett at noen skryter av at FP-folk er.

Milde makter for en selvdigging.

Jeg vet ikke om du er smart, men du er iallfall ganske observant.

Og for å svare på spørsmålet: Nei. Jeg anser meg for å være den smarteste. Faktisk tror jeg at jeg er den smarteste på hele internettet.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:34.