|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#23 |
A friend with benefits
|
![]() Sv: Vær ærlig nå da! Anser du deg selv som en av de smarteste på FP?Not at all, jeg tror heller at jeg virker tidvis meget blond og ikke spesielt lur.
![]() |
#24 |
Langøret
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Vær ærlig nå da! Anser du deg selv som en av de smarteste på FP?
Strengt tatt er jeg ingen nøtt heller,men en voldsomt søt kanin |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Vær ærlig nå da! Anser du deg selv som en av de smarteste på FP?Tror nok jeg er ganske gjennomsnittlig. Forsatt ung og har masse å lære. Men en av de yngste tror jeg at jeg er |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Vær ærlig nå da! Anser du deg selv som en av de smarteste på FP?Jeg føler meg ofte som den smarteste, men slett ikke på FP. Det er vel noe av grunnen til at jeg trives. Det er flere å bryne seg på her.
![]() |
![]() |
#27 |
© All rights reserved
|
![]() Sv: Vær ærlig nå da! Anser du deg selv som en av de smarteste på FP?Her passer det med danglebærsangen! (Kilde: youtube.com) |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Fornøyd
|
![]() Sv: Vær ærlig nå da! Anser du deg selv som en av de smarteste på FP?Jeg er ikke av de smarteste, nei. Men jeg er ikke domm heller. Jeg synes det er vanskelig å vise hvem jeg er, både her og noen ganger i RL når jeg ikke er med kjente.
![]() |
#31 |
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Vær ærlig nå da! Anser du deg selv som en av de smarteste på FP?Jeg kan litt om mye, og mye av det er skrapkunnskap. Tenker jeg er sånn midt på her inne. Ellers i livet er jeg ganske smart. Skolesmart har jeg alltid vært, men det er jo noe helt annet. (Og jeg vet også mye om 2.verdenskrig og sånt, men er man smart, da? ) |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Vær ærlig nå da! Anser du deg selv som en av de smarteste på FP?Her inne er en av de få plassene jeg ofte kan føle meg skikkelig dum og lite opplyst. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Ringskrømt
|
![]() Sv: Vær ærlig nå da! Anser du deg selv som en av de smarteste på FP?Håkkei, men hvis så mange smarte mennesker føler seg middels smarte på FP, hvem er så disse smarte. Stå frem, sa jeg!
![]() |
#36 |
Ringskrømt
|
![]() Sv: Vær ærlig nå da! Anser du deg selv som en av de smarteste på FP?
Jeg får kjeft av storesøster. Sånt passer seg nemlig ikke. Noen kan høre meg.
![]() |
#37 |
Hertuginne
|
![]() Sv: Vær ærlig nå da! Anser du deg selv som en av de smarteste på FP?IQ-messig er jeg ganske skarp, og det er deilig med FP, jeg føler meg sånn hjemme her blant alle de andre smartingene.
![]() |
#39 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Vær ærlig nå da! Anser du deg selv som en av de smarteste på FP?Jeg kan veldig lite om slike ting man bør kunne noe om. Jeg er tidvis helt blank når det kommer til historie, politikk og hva som skjer i verden rundt meg. Virkelig.
![]() |
|
|