Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvorfor er du så lite på FP?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-10-10, 00:39   #401
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvorfor er du så lite på FP?

Jeg har tisset i dusjen jeg også, rett etter fødsel og helt desperat etter å finne en måte å unngå svie fra helvete på ... :deler:

Gammel 07-10-10, 00:46   #402
Anita72
endelig ferdig studert

Anita72 sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Telemark
Anita72 er populærAnita72 er populærAnita72 er populærAnita72 er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av ullmor, her.

Klart det, men dem som har vært her lengst bør kanskje åpne opp øynene for andre brukere enn dem de alltid diskuterer med? Jeg synes stadig jeg ser at brukere som ikke pleier å være aktive i diskusjoner blir oversett til fordel for de samme gamle (som kjenner hverandre privat?). Ikke rart diskusjoner blir kjedelige og forutsigbare da. Hvor gøy er det å si meningen sin hvis ingen viser interesse for den?

Er en av ferskingene her så har ikke det helt store grunnlaget for å uttale meg, men må vel si meg enig. Sitter noen ganger igjen med en følelse etter å ha lest tråder at noen blir "oversett". Selv er jeg vel mer en leser enn en skriver

Gammel 07-10-10, 00:51   #403
safran
saftig

safran sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Men altså, er det kjedelig fordi det er kommet allminnelige mennesker, eller er det bare allminnelige diskusjoner som gjør at de spennende mennskene ikke får vist hvor spennende de er? Men jeg er enig, noen skikkelige diskusjoner hadde gjort seg. For det er noe av det som er bra med FP synes jeg, diskusjoner der man får tenkt, hisset seg opp og brynet seg på ulike kunnskapsrike mennesker.

Jeg syns det er litt kjedelig her for tiden, og det har nok med at mange av brukerne jeg setter stor pris på oppholder seg mer i bloggene. Og der er ikke jeg veldig aktiv.

Gammel 07-10-10, 08:45   #404
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Scarlett, her.

Men altså, det som ikke er til å unngå, er at personer som har diskutert Store Ting nesten daglig i flere år til slutt føler at man har dekket temmelig mye. Det er ikke nødvendigvis arrogant å ikke gå inn på nok en "Tisser du i dusjen"-tråd, selv om den kommer fra nye brukere?

Jeg tror rett og slett man blir litt mett av å være på forum etter hvert. Eller i hvert fall innimellom.

Der sa du det.

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-10, 09:16   #405
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Jeg skrev godta i gåsetegn, fordi dette ikke har blitt sagt direkte - men at jeg opplever argumenteringen litt på den måten. At hvis man svarer oppriktig på et ganske direkte spørsmål og forklarer at forumet er bortprioritert blant annet på grunn av at man selv synes at forumet har blitt mer kjedelig, så "godtas"ikke svaret - man stilles til personlig ansvar for å gjøre noe med saken. Hva med alle de som er her mindre på grunn av at man synes forumet ikke er like bra etter at bloggene kom? Bør de ta ansvar, og jobbe aktivt mot bloggorama for å kunne uttale seg? Jeg liker tanken om å ta ansvar altså. Jeg blir bare redd for at vi krever for mye av brukere som har tatt et valg som innebærer mindre FP. Det er et ærlig valg, og jeg tenker at deltagelse på FP ikke behøver å innebære noe større ansvar enn det å følge forumreglene. Jeg foretrekker at gamle FPere stikker nesa innom sjeldnere, enn å trekke seg unna fordi forumet krever en slik og slik type innsats, i den og den type tråder.

Vi er uenige, Irma, det har ingenting med å godta noe som helst å gjøre. Trådens tema er hvorfor du er så lite på FP, ikke hvorfor er det så kjedelig her.

Jeg leser at flere synes det er (eller har blitt) kjedeligere her, og da mener jeg at alle har et personlig ansvar for å gjøre noe med det. (Jeg kjeder meg ikke her, så jeg er selvsagt fritatt.)

Gammel 07-10-10, 09:48   #406
Java
kan tilsettes alkohol

Java sin avatar

Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Vi er uenige, Irma, det har ingenting med å godta noe som helst å gjøre. Trådens tema er hvorfor du er så lite på FP, ikke hvorfor er det så kjedelig her.

Hvis svaret på hvorfor er du så lite på FP er at det er fordi det er kjedelig å være her blir hvorfor er det så kjedelig her et naturlig tema.

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Jeg leser at flere synes det er (eller har blitt) kjedeligere her, og da mener jeg at alle har et personlig ansvar for å gjøre noe med det. (Jeg kjeder meg ikke her, så jeg er selvsagt fritatt.)

Tja og jo. Hvis man har lyst til å være på FP og gjerne vil at det skal være spennende her har man et ansvar for å gjøre det spennende selv. Det å skrive i tråder og svare i debatter gjør det automatisk mer spennende. Hvis man derimot egentlig ikke har så veldig lyst til å bruke mer tid på FP synes jeg ikke de som sier at det er kjedelig her skal måtte ta ansvar for det. De har et ansvar for at det er kjedelig, siden de er en del av det, men ikke nødvendigvis et ansvar for å gjøre noe med det.

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-10, 09:50   #407
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei, det er klart, hvis man er ferdig med FP, er det bare å ta hatten sin og dra. Hvis man derimot fader seg sakte ut fordi det er så kjedelig her, fraskriver man seg sitt personlige ansvar, synes jeg.

Gammel 07-10-10, 09:51   #408
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Java, her.

Hvis svaret på hvorfor er du så lite på FP er at det er fordi det er kjedelig å være her blir hvorfor er det så kjedelig her et naturlig tema.

Det er klart. Og jeg "godtar" svarene selv om jeg er uenig.

Gammel 07-10-10, 10:16   #409
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Funderer på om det faktum at jeg ikke kjeder meg, ikke merker forskjell og ikke savner noen, betyr at jeg er litt avstumpet og domm. Rett og slett. :bekymret:

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-10, 10:50   #410
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Anita72, her.

Er en av ferskingene her så har ikke det helt store grunnlaget for å uttale meg, men må vel si meg enig. Sitter noen ganger igjen med en følelse etter å ha lest tråder at noen blir "oversett". Selv er jeg vel mer en leser enn en skriver

Jeg tror mange som er ferske føler at de blir oversett. Hvis de hadde sett litt bedre etter, hadde funnet ut at svært mange poster blir oversett, og at det ikke er bare dem. Sånn som nå, når jeg hoppet over :teller: 7 poster for å svare på denne, mens Irma og Skremmern, nå med innblanding av Java, har sin egen metadiskusjon. Det er sånn dynamikken i trådene ofte fungerer, og jeg skjønner at det er uvant hvis man først og fremst er vant til å fungere i barseltråder der alle Fine Tall blir behørig kommentert.

Hvis du nå svarer på denne igjen, vil jeg sannsynligvis respondere. Det betyr ikke at jeg igger de andre i mellom, det betyr at det er denne underdiskusjonen jeg trigger på. Det er ikke personlig i det hele tatt, påstår jeg.

Det er klart at de brukerne som spissformulerer seg og/eller skriver best vil engasjere mest, det er vanskelig å unngå. Men det handler altså ikke om popularitetskurver, kun om naturlig tråddynamikk.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-10, 11:28   #411
Floksa
can-jur

Floksa sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Er det liksom ugreit å tisse i dusjen (sin hjemme) også nå da?

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-10, 11:35   #412
Malama
Bør lage seg en tittel selv

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Floksa, her.

skal i alle fall innrømme at jeg holdt pusten i spenning om hva hun ville finne på nå mannen dusjet bikkja som hadde nektet å gå ut (det regner, og det liker hun ikke) på rundt 18 timer.

(det gikk bra, og hun nektet forøvrig å gå ut de neste 6 timene også, men han fikk henne ut en liten tur nesten et døgn etter forrige lufting. Trenger jeg si vi er glade for at ekstremregnet er over?)

Gammel 07-10-10, 11:38   #413
Slettet bruker
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Floksa, her.

Heller der enn på kjøkkenbenken.

Svar med sitat
Gammel 07-10-10, 11:43   #414
Floksa
can-jur

Floksa sin avatar

Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Heller der enn på kjøkkenbenken.

Det er spesielt ja, men å tisse i hjemmedusjen er vel hverken uhygenisk eller ekkelt vel?

Gammel 07-10-10, 11:53   #415
Minerva
guru advisor

Minerva sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: I de dype skoger
Blogginnlegg: 157
Minerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt av
Standard

Kanskje du skal lage en tråd, Floksa. Med poll. :sykt barn som halvsover i sofaen:

Minerva er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-10, 12:11   #416
Floksa
can-jur

Floksa sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Cille, her.

Kanskje du skal lage en tråd, Floksa. Med poll. :sykt barn som halvsover i sofaen:

Blir det liv av det altså?
Poll om kroppsvæsker kanskje?

Gammel 07-10-10, 12:53   #417
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Lag gjerne enda enda en tråd, Floksa, men ikke bli fornærmet om noen ikke gidder.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-10, 13:23   #418
jolie
Kom ut av tellinga.

jolie sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Ungene tisser i dusjen, har jeg merka meg. Gå på do før dere legger dere, da. "Neida, æ tissa i dusjen, æ, mamma!" "Æ å!". Såjada. Jeg vasker badeleker og dusj regelmessig, så regner med det er ok inni der.

Gammel 07-10-10, 13:30   #419
Floksa
can-jur

Floksa sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Scarlett, her.

Lag gjerne enda enda en tråd, Floksa, men ikke bli fornærmet om noen ikke gidder.

Jeg ser at det kanskje med fordel kan gå noe tid før "Den store tråden om kroppsvæsker" er på sin plass

Gammel 07-10-10, 13:47   #420
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Absalone, her.

Jeg har tisset i dusjen jeg også, rett etter fødsel og helt desperat etter å finne en måte å unngå svie fra helvete på ... :deler:

Jeg koblet til et dusjhode til vasken ved siden av den ene doen, så slapp jeg å tisse i dusjen.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:25.