|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#401 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Hvorfor er du så lite på FP?Jeg har tisset i dusjen jeg også, rett etter fødsel og helt desperat etter å finne en måte å unngå svie fra helvete på ... :deler:
|
|
|
#402 |
|
endelig ferdig studert
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Telemark
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvorfor er du så lite på FP?
Er en av ferskingene her så har ikke det helt store grunnlaget for å uttale meg, men må vel si meg enig. Sitter noen ganger igjen med en følelse etter å ha lest tråder at noen blir "oversett". Selv er jeg vel mer en leser enn en skriver
|
|
|
|
#403 |
|
saftig
|
Jeg syns det er litt kjedelig her for tiden, og det har nok med at mange av brukerne jeg setter stor pris på oppholder seg mer i bloggene. Og der er ikke jeg veldig aktiv.
|
|
|
#404 |
|
Borte
|
Der sa du det.
|
|
|
#405 |
|
Ringskrømt
|
Vi er uenige, Irma, det har ingenting med å godta noe som helst å gjøre. Trådens tema er hvorfor du er så lite på FP, ikke hvorfor er det så kjedelig her.
|
|
|
#406 |
|
kan tilsettes alkohol
|
Hvis svaret på hvorfor er du så lite på FP er at det er fordi det er kjedelig å være her blir hvorfor er det så kjedelig her et naturlig tema.
Tja og jo. Hvis man har lyst til å være på FP og gjerne vil at det skal være spennende her har man et ansvar for å gjøre det spennende selv. Det å skrive i tråder og svare i debatter gjør det automatisk mer spennende. Hvis man derimot egentlig ikke har så veldig lyst til å bruke mer tid på FP synes jeg ikke de som sier at det er kjedelig her skal måtte ta ansvar for det. De har et ansvar for at det er kjedelig, siden de er en del av det, men ikke nødvendigvis et ansvar for å gjøre noe med det.
|
|
|
#407 |
|
Ringskrømt
|
Sv: Hvorfor er du så lite på FP?Nei, det er klart, hvis man er ferdig med FP, er det bare å ta hatten sin og dra. Hvis man derimot fader seg sakte ut fordi det er så kjedelig her, fraskriver man seg sitt personlige ansvar, synes jeg.
|
|
|
#408 |
|
Ringskrømt
|
Det er klart. Og jeg "godtar" svarene selv om jeg er uenig.
|
|
|
#409 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
|
|
|
#410 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Jeg tror mange som er ferske føler at de blir oversett. Hvis de hadde sett litt bedre etter, hadde funnet ut at svært mange poster blir oversett, og at det ikke er bare dem. Sånn som nå, når jeg hoppet over :teller: 7 poster for å svare på denne, mens Irma og Skremmern, nå med innblanding av Java, har sin egen metadiskusjon. Det er sånn dynamikken i trådene ofte fungerer, og jeg skjønner at det er uvant hvis man først og fremst er vant til å fungere i barseltråder der alle Fine Tall blir behørig kommentert.
|
|
|
#411 |
|
can-jur
|
Sv: Hvorfor er du så lite på FP?Er det liksom ugreit å tisse i dusjen (sin hjemme) også nå da?
|
|
|
|
#412 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
skal i alle fall innrømme at jeg holdt pusten i spenning om hva hun ville finne på nå mannen dusjet bikkja som hadde nektet å gå ut (det regner, og det liker hun ikke) på rundt 18 timer.
|
|
|
#414 |
|
can-jur
|
Det er spesielt ja, men å tisse i hjemmedusjen er vel hverken uhygenisk eller ekkelt vel?
|
|
|
|
#416 |
|
can-jur
|
Blir det liv av det altså?
|
|
|
|
#417 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Hvorfor er du så lite på FP?Lag gjerne enda enda en tråd, Floksa, men ikke bli fornærmet om noen ikke gidder.
|
|
|
#418 |
|
Kom ut av tellinga.
|
Sv: Hvorfor er du så lite på FP?Ungene tisser i dusjen, har jeg merka meg. Gå på do før dere legger dere, da. "Neida, æ tissa i dusjen, æ, mamma!" "Æ å!". Såjada. Jeg vasker badeleker og dusj regelmessig, så regner med det er ok inni der.
|
|
|
#419 |
|
can-jur
|
Jeg ser at det kanskje med fordel kan gå noe tid før "Den store tråden om kroppsvæsker" er på sin plass
|
|
|
|
#420 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
Jeg koblet til et dusjhode til vasken ved siden av den ene doen, så slapp jeg å tisse i dusjen. |
|
|
|
![]() |
|
|