Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvorfor er du så lite på FP?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-10-10, 10:18   #261
Malama
Bør lage seg en tittel selv

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvorfor er du så lite på FP?

Opprinnelig lagt inn av Vimsen, her.

Jeg kan ikke legge ut link til bloggen min her, for da forsvinner jo alle fra forumet.

Det, ehh... er link til den i den vesle profil-plassen ved siden av innlegget... antallet blogginnlegg er link

:forumødelegger som bidrar til forumtømming:

Gammel 06-10-10, 10:22   #262
baltie
Den paranoide androide

baltie sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
baltie er populærbaltie er populærbaltie er populærbaltie er populær
Standard

Det er nok best du lar være, Vimsen.

Hadde jeg hatt en blogg skulle den handlet om spennende algoritmer, nyttige utviklingsverktøy og solide rammeverk. Tviler på at det hadde medført noen særlig lekkasje herfra.

baltie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-10, 10:29   #263
him
Leser

him sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er ikke lite på FP.

Gammel 06-10-10, 10:29   #264
Minerva
guru advisor

Minerva sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: I de dype skoger
Blogginnlegg: 157
Minerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt av
Standard

Jeg er nettlei. Jeg syns Irma er inne på noe. Det blir noe unaturlig ved bloggene fordi man er invitert inn, noen ganger til de innerste tankene. Da er det ikke lett å verken gi eller motta kritiske tanker. Mens på forumet syns jeg at det fort kan bli litt vel mye gladarroganse etter min smak.

Minerva er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-10, 10:33   #265
Vimsen
"De"

Vimsen sin avatar

Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Malama, her.

Det, ehh... er link til den i den vesle profil-plassen ved siden av innlegget... antallet blogginnlegg er link

:forumødelegger som bidrar til forumtømming:

Jeg har en blogg utenom forumet.

Gammel 06-10-10, 10:37   #266
Malama

Malama sin avatar

Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Jeg har en blogg utenom forumet.

Åja, vel, den kan nok sikkert stjele flere forumfolk enn de fire innleggene i FP-bloggen din

Gammel 06-10-10, 10:40   #267
Vimsen
"De"

Vimsen sin avatar

Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Fnis. Det skulle jeg mene. Først nå så jeg det du sa.

Gammel 06-10-10, 10:42   #268
Knerten
lykkelig

Knerten sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Blogginnlegg: 43
Knerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Om ikke så altfor lenge inviterer jeg til årets Julaftenfeiring. Da blir det liv her tenker jeg. Begynn å planlegge hvem dere vil ha med allerede nå.
BM:God plass og skrekk-kjeller.

Knerten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-10, 10:44   #269
Heilo
Fjellpiper

Heilo sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Blogginnlegg: 316
Heilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Cille, her.

Jeg er nettlei. Jeg syns Irma er inne på noe. Det blir noe unaturlig ved bloggene fordi man er invitert inn, noen ganger til de innerste tankene. Da er det ikke lett å verken gi eller motta kritiske tanker. Mens på forumet syns jeg at det fort kan bli litt vel mye gladarroganse etter min smak.

Litt enig med deg Cille, selv om jeg er glad for å få lese bloggen din...

Heilo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-10, 10:46   #270
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Knerten, her.

Om ikke så altfor lenge inviterer jeg til årets Julaftenfeiring. Da blir det liv her tenker jeg. Begynn å planlegge hvem dere vil ha med allerede nå.
BM:God plass og skrekk-kjeller.

Gleder meg til den tråden kommer igjen.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-10, 10:48   #271
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 228
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Har jeg!?

Jepp. Siste innlegg i 2007.

Gammel 06-10-10, 10:51   #272
Grøten
Ser fremover!

Grøten sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Grøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt likt
Standard

Jeg må bare få si at jeg setter veldig stor pris på FP. Her blir man tatt seriøst og får seriøse svar om det er et seriøst spørsmål. Man kan spørre om alt og man får svar av folk man føler har noe i toppen. Jeg er ikke redd for å spørre om ting og er heller ikke redd for svarene jeg får.
Tøff nok til å diskutere, ikke helt, for tar ting litt personlig i enkelte saker og det blir feil av meg. Men øver og øver, en dag postes nok det jeg skriver i slike saker også. (Er ikke så god til å skrive heller, så derfor er det ofte greit å kun lese.)

Jeg poster også en del av disse "kjedelige" tingen, men som er nyttige for meg. (Og andre innimellom håper jeg.) Det er på ingen måte meningen å lage søppel. Ser at det til tider kan bli det og skal tenke litt før jeg poster neste gang.

Men dette er et klokt forum, bloggene har jeg aldri vært i og vet ikke en gang hvordan det funker. Er igrunn :dommm: når det gjelder det meste innen data og teknologi.

Man lærer noe nytt til stadighet, og jeg blir vel en brukbar FP'er etterhvert.

Grøten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-10, 10:54   #273
AprilRyan

Blogginnlegg: 2
AprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Jeg er her jo fortsatt litt, men ja: Jeg er lei, og føler nok at forumtiden er litt over for min del.

Samme her. Jeg har nok aldri passet helt inn i forumverdenen heller. Nivået på en del diskusjoner er lavere enn de jeg har i rl og da gidder jeg ikke. Husker at det var litt bedre før. Kanskje fordi mange holder seg i bloggverden nå og der har jeg ikke tid eller overskudd til å følge med.

AprilRyan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-10, 10:57   #274
Knerten
lykkelig

Knerten sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Blogginnlegg: 43
Knerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Og i tillegg er ikke Sitronen her mer heller. Hun var jo mildt sagt skummel, med fader som hun sørget for liv her inne.

Knerten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-10, 10:58   #275
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Malama, her.

Jeg er en av disse "nye, de vanlige folkene" jeg, antar jeg.

En som nok bidrar til å gjøre det til et mammaforum, siden de trådene jeg kan huske å ha deltatt i i det siste har handlet om strikking, svangerskap, vanntett yttertøy for store og små, skoleferier og helsetema. Altså ikke Knausgård, Afghanistan-soldater eller engang statsbudsjettet.

Sånn sett er det vel til et gode for FP om jeg er her mindre da...

Æsj, vi bryr oss ikke om de intellektuelle, de kan diskutere alt det der i bloggene eller på M2

Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-10, 10:59   #276
Heilo
Fjellpiper

Heilo sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Blogginnlegg: 316
Heilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt av
Standard

Jeg kom plutselig på at da jeg klaget over å bruke for mye tid på forum for litt siden, kom Tåtti (tror jeg det var) med et FP-slutteplaster til meg. Dette skjedde naturligvis i kaffebloggen. Ikke klarer jeg å finne tilbake til denne posten heller, så antagelig må noen ha knabbet plasterpakken. Kan dette være forklaringen på synkende tilstedeværelse fra mange?

Heilo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-10, 11:01   #277
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Knerten, her.

Og i tillegg er ikke Sitronen her mer heller. Hun var jo mildt sagt skummel, med fader som hun sørget for liv her inne.

Hun burde jo bli betalt for å være her inne.

Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-10, 11:01   #278
Malama

Malama sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Teflona, her.

Æsj, vi bryr oss ikke om de intellektuelle, de kan diskutere alt det der i bloggene eller på M2

DER kan ikke jeg ødelegge noe som helst uansett. M2 kommer jeg ikke til, og bloggene... tja, nei, jeg deltar ikke der heller. så DER er jeg ikke skyld i noe i alle fall

Gammel 06-10-10, 11:02   #279
Gammel bruker
Passiv

Standard

For meg hadde den direkte tonen og de velformulerte, kloke innleggene en nyhetsverdi da jeg begynte å henge på FP, men nå opplever jeg mange diskusjoner som forutsigbare eller evt. vanskelige å komme inn i uten å bruke timer forran skjermen. I tillegg synes jeg mange tråder bærer preg av en selvtilfredshet og/eller en godt kamuflert søken etter ros og anerkjennelse som ikke engasjerer meg særlig. Det er mye av det samme som skjer i mange andre forum, bare mer intelligent. Og det er selvsagt ikke noe galt i det - jeg forsøker bare å svare på spørsmålet i HI.

Det som engasjerer meg er når folk våger å være usikre og be om råd sånn på ordentlig, men det krever jo at man utleverer seg, og jeg skjønner godt at dette er skummelt, kanskje særlig på FP (jfr den direkte tonen). Selv er jeg altfor paranoid til bli ordentlig personlig her inne, men det handler primært om jobben min og ønsket om ikke å bli gjenkjent.

Jeg tiltrekkes imidlertid av all kunnskapen som samlet finnes her inne, og jeg sjekker ofte gamle tråder dersom det er noe jeg lurer på. Dessuten har jeg stor glede av handle på FP.

Svar med sitat
Gammel 06-10-10, 11:05   #280
LilleRosin
Muligens verdt å vente på

LilleRosin sin avatar

Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har ikke saa mye tid. Permisjonene er over for min del, og da jobber jeg paa dagtid. Paa ettermiddag og kveld har jeg bestemt meg for aa ha et hoyst begrenset bruk av nett. Det kan ta over. (I dag er jeg syk, ellers hadde jeg seff jobba.)

Jeg har ikke klart aa henge med i bloggene. Mange her inne kjenner hverandre og har utviklet et internt spraak. Greit nok, men jeg har innsett at nett og RL er to forskjellige ting, og jeg vil heller investere tid og energi paa mennesker jeg moeter face to face.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:46.