|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Audacious
|
Sv: Hvor hadde dere bryllupet - eller har du gode idéer?Vi giftet oss i Ringsaker, Hedmark. Vi dro med oss 80-100 gjester inn i skauen, men vi fikk bruke en låst skogsbilvei, så det var bare hundre meter å gå. Giftet oss ved et tjern, det var veldig fint. Og så hadde vi middag og fest på et lokalt samfunnshus i nærheten. Oslo-vennene mine syntes nok kjøreturen til Hedmark var verre enn at de måtte inn i skauen.
|
|
|
#22 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Hvor hadde dere bryllupet - eller har du gode idéer?Vi giftet oss i Bergen og hadde festen på en herregård som var til utleie for slike ting.
|
|
|
#23 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Hvor hadde dere bryllupet - eller har du gode idéer?Vi giftet oss på et svaberg med utsikt mot Oslofjorden, helt nydelig og perfekt for oss. Feiringen vår da var ganske liten, så vi hadde bryllupsmiddag på Nodee restaurant i Oslo, og så skal vi ha en stor fest neste helg for andre venner og familie. |
|
|
|
|
|
#24 |
|
Passiv
|
Sv: Hvor hadde dere bryllupet - eller har du gode idéer?Vi giftet oss hos sorenskriveren og leide storhytte i Hafjell for bryllupsmiddag, sosialt samvær og overnattingsplasser for hele gjengen på hytta. En kompiss som var kokk og en venninde fungerete som servitør. Og så hjalp vi til litt alle sammen. |
|
|
|
#25 |
|
Sperret
|
Sv: Hvor hadde dere bryllupet - eller har du gode idéer?Oj, jeg har glemt denne litt. Tusen takk for flere svar! Veldig nyttig, jeg sjekker ut flere av tingene. (Hvis noen i tillegg ville fortalt noe om cirkapriser for deres type fest, hadde det også vært kjempebra.) |
|
|
|
![]() |
|
|