Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Har du noen rare/spesielle naboer? og hva tror du naboene tror om deg?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-10-10, 19:00   #11
lillemy01
Erfaren

lillemy01 sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
lillemy01 er populærlillemy01 er populærlillemy01 er populærlillemy01 er populær
Standard

Sv: Har du noen rare/spesielle naboer? og hva tror du naboene tror om deg?

he he vi bor i tomansbolig: Det er en hel historie for seg selv, jeg kan begynne med begynnelsen. Vi bor i ett gammelt hus. Som er delt med oppe og nede. Den gangen vi var på visning var begge hus delene til salgs samtidig. Vår har hele hage delen, en liten felles del forran huset og naboene har terasse. Så begynnte historien. Vi flytett inn samtidig med den andre familien. Vi har hunder nærmere sagt 5-6 stk til enenhver tid. Før vi kjøpte huset kontaktet jeg både megler og komunen om at det var ok å bygge gjerde det var ok at hele hagen var eget eiendom slik at naboen ikke hadde noe å si osv. Det var tinnglyst til vår eiendom. Så så naboen at vi har hunder de hatet dem. Virkelig hatet hunder! Men jeg respekterte det slapp aldri ut hundene når de var ute. Så begynnte de å klage på at hundene var løse i hagen noe de så fra vinduet i vår egen igjerdete hage! De mente jeg skulle lufte hundene i bånd ute i min egen hage for det plaget de at de så de fra vinduet. Da ble jeg en smule sinna og vi hadde en ganske så høylytt diskusjon. Dette var problem en hos de. Problem to begynnte dagen de flyttet inn og la merke til at gulvet oppe var skjevt! Så da tok de like godt og saksøkte forsikringsselskapet. Tilsammen brukte de vel nesten 200 000 korner på dette (med de pengene kunne de liksesågodt ha fikse gulvet). De var så ufattelig renslige at de kunne ha vert på dr Phil for sånn O D D ! Ett eksempel på det klippet gresset på kanten til felles arialet med NEGLE SAKS!! Mannen min måkeet bort snøen mens det snødde det var ikke bra nok for han tok en liten håndkost og kostet bort inni i fugene til brosteinen, 10 min senere var det kommet 5 cm snø, så gjenntok han det hele igjen og slik håldt han på i hele dag!! Mannen min klippet gresset og det hang noen gress tufser fast i skoen hans mens han gikk opp de to trappetrinnene til døren så ser vi deres 7 år gamle jente komme med liten håndkost og koster det bort, vi spørr hva hun holder på med, svaret er mamma kommer til å bli såå sur på meg om det er møkkete så jeg tørr ikke å dra hjem før det er borte!!! Vi ble helt paffe. Dama støvsuget ca 3 ganger hver eneste dag ofte mer. De kranglet i ett sett.
De tapte rettsaken dagen etter var huset lagt ut for salg! De solgte med ett tap på over 200 000 kroner i forhold til da de kjøpte det.

Nå har vi verdens herligste familie bående over oss en kjempe hyggelig far fra iran med hans russiske kone og to barn og bestemor. De har selv hunder og de elsker å være ute i hagen ig leke med alle hundene samt at de er veldig lik oss i både døgnrytme og interesser. Så det endte godt tross alt

lillemy01 er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:31.