|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Sviiisj!!
|
![]() Sv: Kan du anbefale noen lekre og gode gryter?Forresten, vi har et sett med kaseroller fra Duka, de tror jeg er veldig rimelige. Tror det var ca 4-500 kr for tre kaseroller i forskjellige størrelser, en i passe potet-kokestørrelse, og to litt mindre. Kjøpt på Glasmagasinet. Vi er veldig fornøyd med dem også! Lettere enn Eva-kaserollen.
![]() |
#22 |
Nybegynner
Medlem siden: Oct 2010
![]() |
![]() Sv: Kan du anbefale noen lekre og gode gryter?http://tupperware.no/xchg/nordics/hs.xsl/422.html |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Make it count!
Medlem siden: Apr 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kan du anbefale noen lekre og gode gryter?Jeg slutter meg til anbefalingen av Eva Trio sine stålgryter. Vi har to kjeler og en sautepanne og er veldig fornøyd med disse.
![]() |
#27 |
Nå også i farger
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Kan du anbefale noen lekre og gode gryter? |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Drømmer
|
![]() Sv: Kan du anbefale noen lekre og gode gryter?http://www.jernia.no/Produkter/Kj%C3...rodPageid=3350 |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Nå også i farger
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Kan du anbefale noen lekre og gode gryter?Vi er veldig fornøyde med våre ZPA kjeler i hvert fall. Verdt å sjekke ut. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Kan du anbefale noen lekre og gode gryter?Vi er fornøyd med Jamie Oliver sine.
![]() |
#31 |
Off the map.
|
![]() Sv: Kan du anbefale noen lekre og gode gryter?Jeg kjøpte en på Obs for ikke så lenge siden - den het Cookware eller noe sånt. En svart kasserolle med sånn nonstick-belegg. Den har vært veldig god de månedene vi har hatt den. Har laget hvit saus flere ganger uten at den har brent seg en eneste gang, og ikke setter det seg fast.
![]() |
#32 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Kan du anbefale noen lekre og gode gryter?Æsj, nå var jeg så innstilt på Eva Trio, men så har de ingen gryter i mellomstørrelse. Det er liksom enten 2 eller 7 liter. Jeg trenger en midt i mellom til pasta, poteter, pølser, ris og slikt. Jeg ser at den vi har, som vi er fornøyd med bortsett fra plasthåndtaket, er en Hackman. På hjemmesiden deres ser jeg at de har mummigryter.
![]() |
#33 |
Off the map.
|
![]() Sv: Kan du anbefale noen lekre og gode gryter?Jeg er nesten brennsikker på at jeg har en 3-4 liters Eva Trio. Men vi har mange like, og jeg kan ikke si at jeg merker særlig forskjell.
![]() |
#34 |
Off the map.
|
![]() Sv: Kan du anbefale noen lekre og gode gryter?Har forresten vært på Obs og kjøpt ikke mindre enn en 20 liters stor kjele..499,- også den Cookware.
![]() |
#35 |
Make it count!
![]() Sv: Kan du anbefale noen lekre og gode gryter?
Jojo, de har.
![]() |
#36 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Kan du anbefale noen lekre og gode gryter?Det er med non-stick-belegg, og det vil jeg ikke ha. :vanskelig:
![]() |
#37 |
Make it count!
![]() Sv: Kan du anbefale noen lekre og gode gryter?
Denne typen er stål through and through. Jeg har en sånn på kjøkkenet mitt.
![]() |
#40 |
Make it count!
![]() Sv: Kan du anbefale noen lekre og gode gryter?På linken jeg la ut i #35 ser du at de finnes både i 3,6 og 4,8 liter. De er veldig gode, altså. Og rene og enkle i designet.
![]() |
|
|