Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Ny kolleksjon fra Pomp de Lux 1. september

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-09-10, 22:36   #81
Carpe Diem
Bør lage seg en tittel selv

Carpe Diem sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Carpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Ny kolleksjon fra Pomp de Lux 1. september

Jeg fikk beskjed om nesten alt utsolgt i str opp til 104 to dager før partyet skulle være... Da var det jo endel gjester som ikke lengre var så aktuelle. Ergo måtte jeg til å invitere enda flere, fordi det uansett fremdeles måtte være minimum 10-15 personer...
Jeg synes det var litt dårlig mtp mange utsolgte størrelser og beskjed om dette på kort varsel. Det er jo alltid endel gjester som sier at de regner med å komme, og da ble dette en stressfaktor i tilfelle jeg plutselig stod der med 13 gjester, og misfornøyd konsulent.....

Gammel 27-09-10, 19:12   #82
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Dette er bare for dårlig - jeg var i familieselskap i går der flere allerede har vært på party, og alle var særs skuffet over at store deler av kolleksjonen allerede er utsolgt. Dårlig informasjon også, mye tøy konsulenten skulle ha til visning var heller ikke kommet henne i hende før det ble tomt! De må jo ha feilberegnet dette totalt, selv om det nok også har slått an i langt større grad enn de turde håper på ...

Jeg venter forøvrig fortsatt!

Edit: Rettet opp skrivefeil ..hjelp, jeg virket jo nær fodle!!

Sist redigert av Bomull : 27-09-10 kl 23:10.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-10, 19:33   #83
Gerbera

Gerbera sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Gerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Absalone, her.

Dette er bare for dårlig - jeg var i familieselskap i går der flere allerede har fart på party, og alle var særs skuffet over at store deler av kolleksjonen allerede er utsologt. Dårlig informasjon også, mye tøy konsulenten skulle ha til visning var heller ikke kommet henne i hende før det ble tomt! :shock: De må jo ha feilberegnet dette totalt, selv om det nok også har slått an i langt større grad enn de turde håper på ...

Jeg venter forøvrig fortsatt!

Dette har nok tatt av i mye større grad enn de har regnet med, selv om de jo burde visst ut i fra interessen i Danmark, og nordmenns interesse for dansk design på barneklær generelt, at dette kom til å bli en hit. Men jeg er helt enig, dette er altfor dårlig, virkelig. Jeg fikk mitt tøy etter datoen jeg fikk angitt når jeg bestilte, så jeg er greit fornøyd. Jeg har også tenkt til å bestille litt til, og ut i fra hva jeg kan se foreløpig, så er det i hvertfall ikke utsolgt.

Jeg synes det er merkelig at de skal ha både party og webshop samtidig. De har også merkelige regler for retur og bytte, og jeg synes de balanserer på en hårfin egg for hva de kan tillate seg og ikke av å påføre kundene kostnader. De hadde nok kommet lenger med å være litt mer smidige. Da tenker jeg f.eks på retur. Du dekker retur av ordinære varer, de dekker retur av feillevering, eller reklamasjoner. Men sender du en feillevering og en ordinær retur i samme pose, må du betale alt.
Sånne småting kan fort bli store, om det ellers er mye misnøye.

Får håpe de har satt i gang ny produksjon, slik at de kan fylle på kolleksjonen med de mest populære varene før sesongen er over.

Gammel 27-09-10, 19:35   #84
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Det enese de skulle fylle på var basisklærne.

Pompdelux har nok mistet litt av kundene sine grunnet det her.
Jeg har sendt mail til de og spurt etter varene men får ikke svar.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-10, 19:56   #85
amor
Den som gir seg...

amor sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
amor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt av
Standard

Jeg mottok med glede hentelapp på min første bestilling for høsten. Jeg har lagt inn to på høstkolleksjonen. Vel. Gleden var kortvarig. Da jeg åpnet forsendelsen fikk jeg kun et lite antall av de klærne jeg hadde bestilt. I pakken lå det leveringsseddel på samtlige varer og også det totale beløpet var trukket fra min konto.

Det tok meg flere telefoner, mye tid og ekstra belastning å få ordnet opp i det. Hva som hadde skjedd, kunne ingen fortelle meg. Alle plaggene var notert som levert....

Det var ikke bra.

Gammel 27-09-10, 20:53   #86
Daisy
Trademark: Imperfection

Daisy sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har kun handlet på salg på slutten av sesongen fra de og har derfor ikke opplevd problemene dere beskriver. Men jeg husker at det var samme i fjor? Uansett, jeg skal på party om noen uker men det blir vel bare storebror som får noe da. Like greit, lillesøster har plenty..

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-10, 23:05   #87
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

...og jeg får heller ikke svar på mail!

Gammel 01-10-10, 09:44   #88
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Fikk pakke i går. 15 dager levering. Fikk alt jeg hadde bestilt og er veldig fornøyd. Det er også åtteåringen. Hadde bare bestilt klær i største størrelse og de var stort sett passelige i størrelsen/litt store.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-10, 09:50   #89
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Standard

Fortsatt ikke svar å få på henvendelser til PdL ...

Gammel 01-10-10, 09:53   #90
amor
Den som gir seg...

amor sin avatar

amor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt av
Standard

Fortsatt ikke svar å få på henvendelser til PdL ...

Har du forsøkt å ringe? Jeg lyktes tidlig på formiddagen.

Gammel 01-10-10, 10:08   #91
emm
Men først, kaffe!

emm sin avatar

emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg bestillte 1. september, og fikk for to uker siden en mail om at noe av det jeg hadde bestillt var forsinket og kom i uke 41, tidligst. Men jeg har ikke fått noe som helst, ikke så mye som en truse. Bestillte mange plagg og svidde av mye penger, så dette her er rimelig useriøst. Pengene har de derimot trukket uken etter 1 september.

Nå vurderer jeg litt frem og tilbake om jeg skal kansellere hele greia og be om at de tilbakefører pengene umiddelbart.

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-10, 17:14   #92
Trixie

Trixie sin avatar

Blogginnlegg: 160
Trixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de fleste
Standard

Men emm, er du sikker på at pengene ikke er tilbakebetalt? Det har mine blitt i mellomtiden, og det har vært sånn før også, de trekker med en gang og når sendingen blir forsinket så settes pengene tilbake og blir trukket på nytt.
Og har du bestilt noe som er forsinket så blir ikke det andre sendt da, men alt blir sendt samtidig. Jeg tror forøvrig at det er lettere å få tak i de på telefon enn på mail.

Trixie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-10, 17:18   #93
Chablis
Drømmer

Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Pakken min kom i dag, fortsatt ikke fått svar på mail.
Pengene ble trukket 1 september her også, de ble ikke satt tilbake i mellomtiden hvertfall.

Gammel 01-10-10, 17:44   #94
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Trixie, her.

Og har du bestilt noe som er forsinket så blir ikke det andre sendt da, men alt blir sendt samtidig.

Det er forøvrig ganske dårlig det også, når de ikke klarer å sende ut en mail om denne forsinkelsen før tre uker etter at varene skulle vært der i utg.pkt. Dessuten, det kunne jo hende folk har bestilt for å bruke tøyet til noe, og PdL skulle selvsagt ha ettersendt det de ikke har på lager, i allefall når det drøyer såpass!!

Forsøkte å ringe tidligere i ettermiddag, uten hell.

Gammel 01-10-10, 17:59   #95
Nin
MORMOR

Nin sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Vi har heller ikke fått noen varer, ingen av oss som var på party når jeg hadde det.
Dette er så utrolig, sinnsykt dårlig. Også jeg som vurderte å begynne som konsulent. Vel, det blir det i alle fall ingenting av for useriøse firmaer som dette gidder jeg ikke ha noe med å gjøre så det har jeg slått helt fra meg.

Det er lenge siden jeg fikk mail om at varene mine kom om 3-4 virkedager, men ingen varer er kommet.

Gammel 01-10-10, 18:33   #96
Chablis
Drømmer

Standard

Det er forøvrig ganske dårlig det også, når de ikke klarer å sende ut en mail om denne forsinkelsen før tre uker etter at varene skulle vært der i utg.pkt. Dessuten, det kunne jo hende folk har bestilt for å bruke tøyet til noe, og PdL skulle selvsagt ha ettersendt det de ikke har på lager, i allefall når det drøyer såpass!!

Forsøkte å ringe tidligere i ettermiddag, uten hell.

Enig.

Dette er altfor dårlig.

Gammel 01-10-10, 18:36   #97
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Jeg må ha vært veldig heldig. *innser*

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-10, 18:48   #98
Daisy

Daisy sin avatar

Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Kanskje jeg bare avventer til de har salg igjen. De tingene har de ihvertfall på lager.

Tre stk!
Gammel 01-10-10, 19:11   #99
Nin
MORMOR

Nin sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sybil, her.

Kanskje jeg bare avventer til de har salg igjen. De tingene har de ihvertfall på lager.

Ja det har de på lager, for det er alle prøvekolleksjonene som konsulentene drar rundt på de selger når det er salg.

Gammel 01-10-10, 19:29   #100
Daisy

Daisy sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Nin, her.

Ja det har de på lager, for det er alle prøvekolleksjonene som konsulentene drar rundt på de selger når det er salg.

De varene jeg fikk i sommer var kjempepene og pakket inn i plast, så om konsulentene har dratt de med seg går det helt fint for min del!

Tre stk!
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:51.