Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Autofil

Webasto eller Eberspächer parkeringsvarmer?

Autofil Bilsnakk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-09-10, 22:37   #7
Cuyahoga
etterpåklokest

Cuyahoga sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Sv: Webasto eller Eberspächer parkeringsvarmer?

Jeg har strengt tatt fryktelig lite og bidra med, men jeg har Ebersprächer på bilen, og det funker helt fint og den er særdeles enkel i bruk. Jeg har ikke fjernkontroll på min, men jeg tror den kan programmeres til å starte opp på et gitt tidspunkt. Jeg har bare ikke brukt den funksjonen enda...

Men uansett, man merker utrolig fort forskjell når man slår den på, og jeg er glad jeg har den.

På minussiden kan jeg nevne at det må kjøres over lengre tid med visse mellomrom for at den ikke skal sote tett. F.eks kjører jeg stort sett småturer til og fra jobb/barnehage, som tar 15 minutter. Da må jeg passe på å legge inn en langtur i ny og ne, der jeg kjører Ebersprächeren i minst en time for å forhindre gjensoting. Er jeg blitt meg fortalt.

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:42.