|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Apr 2009
![]() ![]() ![]() |
Storby i høst med 6-åring?Hvilken storby er å anbefale med en nybakt 6-åring? Og hva gjør man på storbytur med en 6-åring? |
|
|
|
|
|
#2 |
|
flisespikker
|
Sv: Storby i høst med 6-åring?Alle storbyer er egnet til 6-åringer, tror jeg.
|
|
|
#5 |
|
Superduperaktiv
![]() ![]() ![]() |
Sv: Storby i høst med 6-åring?London ja, der har vi aldrig vært. Hva finnes det helt konkret at gjøre der? Vet jeg kan google og lese rundt på nett, men vil være sikker på at der er ting som virkelig er bra og så vil jeg bestille biletter nå. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Storby i høst med 6-åring?Hvis jeg hadde hatt flere feriedager tilgjengelig hadde jeg og snuppa tatt en tur til London i høst. Jeg er velsignet med barn som elsker shopping og kafébesøk, så det ville nok tatt litt tid. I tillegg ville vi tatt en tur på Science Museum og tatt sånn toetasjes buss rundt omkring. Og vi hadde helt definitivt sett en musical.
|
|
|
|
#7 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Storby i høst med 6-åring?
Med mindre du er Iset og jobben har stengt hele romjula.
|
|
|
#8 |
|
Superduperaktiv
![]() ![]() ![]() |
Sv: Storby i høst med 6-åring?Må sjekke ut London skjønner jeg |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Off the map.
|
Sv: Storby i høst med 6-åring?jenta mi hadde også elsket London og det med en mor-datter-tur hørtes lurt ut, men hun hadde nok blitt veldig skuffet over at jeg ikke hadde turt å være med opp i London Eye. Det er nok hovedattraksjonen for henne i forhold til London.
|
|
|
#10 |
|
Superduperaktiv
![]() ![]() ![]() |
Sv: Storby i høst med 6-åring?Dere som er kjent i London, hvor bor man? Standard middels + |
|
|
|
|
|
#11 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Storby i høst med 6-åring?Man bor i Bayswater eller Notting Hill. Synes jeg, i hvert fall. Kort vei med undergrunnen og ikke for langt unna ålreite spisesteder (også for barn).
|
|
![]() |
|
|