Sv: Min største tabbe, eller sånne flaue ting vi har gjort
Det er så utrolig mange bra historier her altså. Jeg er av typen som ler litt rått av mine egne flauser. Og kom på en annen flause jeg gjorde tidlig i min arbeidskarriære.
Jeg jobbet da i en klesbutikk, og skulle faxe over en ordrebekreftelse. Fax var en nymotens oppfinnelse som jeg aldri hadde vært borti før - men en gang må være den første... En kort innføring av maskinen fra sjefen, og jeg ble overlatt til meg selv. Legger i papiret, taster nummer og trykker på send. Maskinen begynner å dure og jeg står litt oppgitt og ser på.. Tenker at dette må være feil - legger i arket igjen, taster nummer og trykker på send.. Samme feil skjer igjen - så jeg prøver en tredje gang - og det skjer igjen - så da roper jeg på sjefen "Hallo - denne dri.... virker ikke!!" Han kommer inn for å se hva som er feil - jeg viser han nøye hva jeg har gjort.
Legger i arket, taster nummer og trykker på send! Og papiret blir ikke SENDT!! Papiret kom like forbasket ut igjen på andre siden av maskinen!! Sjefen min var nok litt usikker på om han skulle le eller gråte.. Akkurat da - hadde jeg mest lyst til å gråte *men jeg hører enda latterbrølene som hjallet i korridorene ja*