|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#121 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Den store "Skryt av hvor flink du har vært!"-trådenDer fikk jeg en plan for i morgen. Skifte på sengene og støvsuge soverommene.
![]() |
#122 |
Nybegynner
Medlem siden: Sep 2010
![]() |
![]() Sv: Den store "Skryt av hvor flink du har vært!"-trådenJeg har gått på butikken 2 ganger i dag, istede for å ta bilen å handle 1 gang |
![]() |
![]() |
![]() |
#123 |
|
![]() Sv: Den store "Skryt av hvor flink du har vært!"-trådenJeg har barn som har meldt seg frivillig til å slå av playstation og i stedet vaske bord og hyller, det må jo bety at jeg har vært flink på en eller annen måte. |
![]() |
![]() |
![]() |
#124 |
sukk
Medlem siden: Jul 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Den store "Skryt av hvor flink du har vært!"-trådenVeldig flink! |
![]() |
![]() |
![]() |
#126 |
weird
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Den store "Skryt av hvor flink du har vært!"-trådenJeg har skrevet noe som tydeligvis var bra nok til å deles med mange på Facebook. Noe jeg setter pris på, siden temaet er noe jeg brenner for.
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou |
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
weird
![]() Sv: Den store "Skryt av hvor flink du har vært!"-trådenJa, jeg følte meg ganske flink da den sto på bordet og gjorde suksess. At jeg ikke har tenkt på noe sånt før!
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou |
![]() |
![]() |
![]() |
#130 |
Sviiisj!!
|
![]() Sv: Den store "Skryt av hvor flink du har vært!"-trådenJeg har vært flink til å nyte frisk luft og natur sammen med barn(a).
![]() |
#131 |
Prematurmamma
|
![]() Sv: Den store "Skryt av hvor flink du har vært!"-trådenEn time pilates, femten minutter rask gange på tredemølle, og tyve minutter i styrkesalen for å slå ihjel litt tid.
![]() |
![]() |
#132 |
sukk
Medlem siden: Jul 2008
![]() Sv: Den store "Skryt av hvor flink du har vært!"-trådenJeg har hatt pain au chocolat til frokost klokken 14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#133 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Den store "Skryt av hvor flink du har vært!"-trådenJeg har bakt knekkebrød! |
![]() |
![]() |
![]() |
#134 |
Lille tyrann
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() Sv: Den store "Skryt av hvor flink du har vært!"-trådenJeg har vært full.
![]() |
#137 |
Lille tyrann
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() Sv: Den store "Skryt av hvor flink du har vært!"-tråden
Haha.Nei, i går. Jeg begynner så vidt å våkne til liv nå.
Tiddelibom med en liten (-06) og en stor (-02) Dette er mine prinsipper. Hvis du ikke liker dem, så har jeg andre. Groucho Marx Sist redigert av tiddelibom : 26-09-10 kl 19:24. Årsak: skivefeil. Vel, har vel ikke helt våknet enda, da. Snart leggetid igjen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#139 |
Dig for victory!
|
![]() Sv: Den store "Skryt av hvor flink du har vært!"-trådenJeg har vasket og ommøblert halve kåken. Ett rom igjen å rydde, vaske viftefiltre og hvitevarer på kjøkkenet, så kan vi slippe inn horder av visningsgjester her.
![]() |
![]() |
#140 |
weird
![]() Sv: Den store "Skryt av hvor flink du har vært!"-trådenJeg tok det noenlunde med fatning da jeg våknet opp til en julepyntet stue i dag...
![]() |
![]() |
![]() |
|
|