|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Originala
|
![]() Sv: Har barna fri når dere har fri?I utgangspunktet, ja. Mannen og jeg har tenkt at det hadde vært godt med en avspaserings- eller feriedag sammen bare oss to, men vi har såpass begrenset med fridager at det gnager litt på samvittigheten å ta en fridag uten å vie den til barna. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Usedvanlig begavet
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har barna fri når dere har fri?
Nei, vet du! Just do it! Vi har sånne små lommer helt til oss selv av og til. Med lunsj på restaurant og planløs vandring i byen, og det er jo kjempekoselig. Sist innebar det riktignok en tur til IKEA (som jo også er "best uten barn"), men bare det å kunne kjøre noen timer i bil sammen og SNAKKE uten å bli avbrutt er også en Fin Ting TM
![]() |
#3 |
Originala
|
Er ikke du lærer? Jeg innbiller meg nemlig at lærere, som tross alt har en god del flere dager de kan bruke sammen med barna gjennom et år, har lettere for å tenke og prioritere sånn. Bortsett fra røddager har jeg har de fire sommerferieukene, fem enkeltdager, kanskje 2-3 avspaseringsdager gjennom et helt år. Det er ikke mye. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Usedvanlig begavet
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Lærer? Nei. Jeg er riktignok lærerbarn, og nøt godt av akkurat DET når jeg vokste opp
![]() |
#5 |
Passiv
|
Jeg er lærer, og det er nok grunnen til at jeg tenker sånn. Det er jeg som er hjemme med ungene når det er skolefri, og det er bare unntaksvis at de eldste er på SFO når det er ferie. Derfor nyyyyter jeg de dagene jeg får være helt alene. |
![]() |
![]() |
|
|