![]() |
#581 |
kamerat
|
![]() Sv: Hva leser du for barnet ditt nå?Vi er endelig ferdig med Harry Potter og føniksordenen, i praksis verdens lengste bok.
#582 |
Kidding, right?
|
![]() Sv: Hva leser du for barnet ditt nå?I sommer leste jeg "Hedvig"-bøkene for jentene; mest for puddingen (6), men også storesøster på snart 10 syntes de var kjempemorsomme. Jeg også; jeg fniste godt innimellom. De er godt skrevet synes jeg.
![]() |
#584 |
geskjeftig
|
![]() Sv: Hva leser du for barnet ditt nå?Her går det ikke akkurat i lange bøker, men for tiden er toåringen veldig glad i Travelby-bøkene av Richard Scarry, Den lille muldvarpen som lurte på hvem som hadde bæsjet på hodet hans (med lydeffekter
#585 |
Aktiv
Medlem siden: Oct 2008
![]() |
![]() Sv: Hva leser du for barnet ditt nå?Nå er vi i gang med Mio min mio av Astrid Lindgren. Boka ble valgt av 6-åringen selv:-) |
![]() |
![]() |
#586 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Hva leser du for barnet ditt nå?Vi leser Ole Aleksander Fili-bom-bom-bom for eldste, og det er en overraskende stor suksess. De er sikkert litt for barnslige for ham, men han ler så han griner av dem.
#588 |
Med & uten trylleformel.
|
![]() Sv: Hva leser du for barnet ditt nå?Ruffen for 1.klassingen.
![]() |
#590 |
Flink jente
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva leser du for barnet ditt nå?Vi leser bøkene om Garman om dagene. Bøkene er skrevet av Stian Hole |
![]() |
![]() |
#591 |
Nybegynner
Medlem siden: Sep 2010
![]() |
![]() Sv: Hva leser du for barnet ditt nå?Her går det i sangbøker |
![]() |
![]() |
#592 |
Med & uten trylleformel.
|
![]() Sv: Hva leser du for barnet ditt nå?
Vi har lest mye av begge, hun elsker det! Kanskje noe annet i samme sjanger?
![]() |
#593 |
Travelt opptatt
|
![]() Sv: Hva leser du for barnet ditt nå?Frosken er i samme sjanger. De er nydelige!
#594 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hva leser du for barnet ditt nå?Jeg var på biblioteket for å låne noen spennende høytlesingsbøker for Herremannen. Bibliotekaren anbefalte flere, blant annet Roald Dahl og Fantastic Mr. Fox. Det var jo litt artig! |
![]() |
![]() |
#595 |
Latsabb
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva leser du for barnet ditt nå?Den mystiske gjesten av Mons Garton leses nå for husets skolebarn. |
![]() |
![]() |
#597 |
Peppy!
|
![]() Sv: Hva leser du for barnet ditt nå?
Oi, den hørtes morsom ut! Takk for tips! |
![]() |
![]() |
#599 |
Type R ;)
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva leser du for barnet ditt nå?Her leses det fra den store Emil boken om kvelden for begge. Mann som leser for de nå for tiden, begge sitter i snoopy sin seng å er helt med i boken
|
|