Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Den store tråden for røykesluttere, ønskesluttere, prøvesluttere og andre sluttere

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-09-10, 00:06   #201
Turban Smukk
sukk

Turban Smukk sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Turban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Den store tråden for røykesluttere, ønskesluttere, prøvesluttere og andre slutter

Opprinnelig lagt inn av Interference, her.

Turban: Du kommer der, du gjør det. Det første skrittet har du jo tatt.

Tusen takk, Inter!

Du må bare fortsette å holde denne tråden i live. Jeg skal, altså.

Turban Smukk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-10, 01:18   #202
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den store tråden for røykesluttere, ønskesluttere, prøvesluttere og andre slutter

Opprinnelig lagt inn av Turban Smukk, her.

Tusen takk, Inter!

Du må bare fortsette å holde denne tråden i live. Jeg skal, altså.

Jepp jeg skal holde den i live, og vente på deg.

Gammel 26-09-10, 20:55   #203
gullet
stille

gullet sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

40 dager røykfri!
Uten bok, bare vilje, men det har vært altfor lett. Skuffende lett.

Gammel 26-09-10, 21:04   #204
Turban Smukk
sukk

Turban Smukk sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Turban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jepp jeg skal holde den i live, og vente på deg.

Å, takk!

For jeg skal.

Jeg var hos fastlegen her forleden og han kjenner meg ganske godt. Og da han undersøkte meg sa han plutselig "Du må slutte å røyke, Turban Smukk". Og den dagen hadde jeg helt nyvasket hår og helt rene klær og hadde ikke røykt på mange timer (og var utsyrt med tyggis). Likevel luktet han det. Ikke bra, ikke bra.

Opprinnelig lagt inn av gullet, her.

40 dager røykfri!
Uten bok, bare vilje, men det har vært altfor lett. Skuffende lett.

Jøss!
Vanvittig flink!

Turban Smukk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-10, 21:42   #205
Bloppy
Det kommer seg

Bloppy sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

To uker nå! Og jeg sier som Gullet. Uten bok, og nesten skuffende lett.

Jeg kan ikke skjønne hvorfor jeg ikke har gjort det før. Mannen er forresten også røykfri. Han er et par dager etter meg. Helt ærlig, så hadde jeg aldri trodd han skulle greie det!

Gammel 26-09-10, 22:02   #206
Katinka
Skriv og skriv og skriv

Katinka sin avatar

Hvor: Det meste er nord
Katinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Godt å se at vi er flere som har klart å stumpe uten bok, men deilig å være røykfri, uansett metode.

I går råflottet jeg meg på klesshopping med røykesluttpenger.

Gammel 26-09-10, 22:07   #207
Myrsnipa
Pen. Så det så.

Myrsnipa sin avatar

Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Dere som slutter på egen "viljestyrke" - føler dere at dere savner røyken? At dere jobber med å nekte dere en ting som dere egentlig liker å gjøre, men må slutte med av "fornuftige" grunner?

Gammel 26-09-10, 22:13   #208
Katinka
Skriv og skriv og skriv

Katinka sin avatar

Katinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Myrsnipa, her.

Dere som slutter på egen "viljestyrke" - føler dere at dere savner røyken? At dere jobber med å nekte dere en ting som dere egentlig liker å gjøre, men må slutte med av "fornuftige" grunner?

Jeg savner ikke røyken. Jeg var lei av røyken. Veldig lei. Men for meg var det først og fremst et spørsmål om helse. Jeg kjente at nok var nok, og at jeg ikke ville kroppen så vondt. Elendig kondis, og pipende pust, blant annet. Fysj.

Gammel 26-09-10, 23:57   #209
gullet
stille

gullet sin avatar

Hvor: Tønsberg
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Myrsnipa, her.

Det er jo det som er alt for enkelt! Jeg savner ikke røyken, og synes ikke det er noe "offer".

Jeg var røykfri i flere år da W og lille E var små og påtenkt, og trivdes godt med å være røykfri, spesielt fordi jeg ikke liker røyklukt i hår og klær.
De har også mast om at jeg skal slutte, og jeg har sagt at jeg skal, men ikke når.
Nå tror jeg bare at jeg ubevisst hadde tenkt på det så lenge at det var helt riktig.

Jeg har hatt alle grunner til å ta en røyk igjen(sint på Far, lei meg og redd), men det har liksom ikke fristet helt.

Gammel 27-09-10, 00:50   #210
Katinka
Skriv og skriv og skriv

Katinka sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av gullet, her.

Nå tror jeg bare at jeg ubevisst hadde tenkt på det så lenge at det var helt riktig.

Gammel 27-09-10, 20:53   #211
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Jeg er litt redd for at jeg en dag skal tenke "det var jo så lett å slutte, kanskje jeg bare skal bli festrøyker" eller lignende.
Og så sitte i fellen nok en gang.

Gammel 28-09-10, 10:35   #212
Fluke
Bør lage seg en tittel selv

Fluke sin avatar

Hvor: Rogaland
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er litt redd for at jeg en dag skal tenke "det var jo så lett å slutte, kanskje jeg bare skal bli festrøyker" eller lignende.
Og så sitte i fellen nok en gang.

Det er egentlig jeg også, men jeg vet at jeg kan ikke, må ikke og vil ikke havne i fellen igjen, så da utgår festrøyking helt og totalt.

Gammel 28-09-10, 12:32   #213
Left
Passiv

Standard

Så utrolig bra av dere som har klart å slutte! Kul ikkerøyker er best til dere som ikke helt har kommet dit, men som er å vei. Dere kan hvis dere vil. VIL.

Svar med sitat
Gammel 11-10-10, 22:24   #214
Katinka
Skriv og skriv og skriv

Katinka sin avatar

Standard

9 uker!

Gammel 11-10-10, 22:47   #215
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Standard

Så flink du er Tosse!

Jeg har mistet tellingen. Men jeg røyker ikke altså.

Gammel 11-10-10, 22:49   #216
Rabbit
Langøret

Rabbit sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
Rabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt likt
Standard

Så flinke dere er,dere som har klart å slutte!

Jeg sliter med at jeg overhodet ikke er motivert for å slutte,enda jeg så absolutt burde. Hva gjorde dere andre istedenfor å ta frem en røyk? Jeg har så veldig lett for å ta en røyk om jeg kjeder meg,er stresset,lei meg eller bare har lyst på,så hva gjør jeg istedet? Ikke kan jeg noe håndarbeid,så det utgår med høye kneløft,dessverre..

Rabbit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-10, 22:54   #217
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Standard

Jeg så ikke på meg selv som en røyker etter å ha lest boken, så det var aldri et problem å "ha lyst på".

Boken er Allen Carrs, endelig ikkerøyker hvis det var uklart.

Gammel 11-10-10, 23:39   #218
Bloppy
Det kommer seg

Bloppy sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Jeg må tilstå at jeg røyka i helga. Var på årets jentetur, og klarte ikke å la være. :skuffa:

Jeg har ikke røyka etter jeg dro derfra da. Det går bra ja??

Gammel 12-10-10, 00:24   #219
Myrsnipa
Pen. Så det så.

Myrsnipa sin avatar

Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg så ikke på meg selv som en røyker etter å ha lest boken, så det var aldri et problem å "ha lyst på".

Boken er Allen Carrs, endelig ikkerøyker hvis det var uklart.

Nemlig.

Opprinnelig lagt inn av Bloppy, her.

Jeg må tilstå at jeg røyka i helga. Var på årets jentetur, og klarte ikke å la være. :skuffa:

Jeg har ikke røyka etter jeg dro derfra da. Det går bra ja??

Ærlig? Nei, det går ikke bra. Du tenker fremdeles som en røyker.
Les BOKEN!!

Gammel 12-10-10, 00:26   #220
Myrsnipa
Pen. Så det så.

Myrsnipa sin avatar

Standard

Hadde faktisk glemt denne tråden selv. Har glemt når jeg slutta. Alt jeg vet er at jeg ikke er en røyker mer. At jeg syns litt synd på de som er det, og at jeg tror alle har godt av å lese BOKEN. Særlig dere som har full oversikt over antall dager det er siden dere slutta og omtaler dere selv som "flinke".

Tror jeg.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:26.