Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Øyenskygge med skimmer til 40-åring?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-09-10, 16:14   #11
Turban Smukk
sukk

Turban Smukk sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Turban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Øyenskygge med skimmer til 40-åring?

Jeg innser at jeg avbryter den interessante diskusjonen her. Kan likevel opplyse at jeg ikke har tenkt å klippe det lange håret mitt eller begynne med UNO-klær med det første.

Opprinnelig lagt inn av Nera, her.

Turban Smukk: Du burde velge noe enten i kalde brungrå toner eller i lilla. Du ser i hvertfall ikke ut som om du nylig har fylt 40!

Takk. Jeg ser ikke bort fra at det allerede eksisterer noen (kremt) øyenskygger i de fargene i skapet allerede. Jeg er veldig glad i enkelte lillatoner.

Turban Smukk er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:41.