|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Ventar stadig på vår
Medlem siden: Apr 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Så sint, så sint (posten)
![]() |
#2 |
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Så sint, så sint (posten)Jeg har ringt posten i dag for akkurat samme greia, og de slettet regninga på et blunk og skulle ta det med butikken jeg hadde levert inn pakka. Nå veide pakka mi 997 gram, men de hadde glemt å ta tillegg for volum, så det var det jeg fikk regning på. Blir samme greia med din pakke. Du leverte den inn på butikken og du stoler på at det de i butikken sier er riktig. Da sier du når du ringer posten at de på butikken sa den var under 1 kg. Du bestalte jo den frakta de sa de skulle ha, gjorde du ikke? Har du kvitteringen fra du betalte frakta? Jeg hadde det, men de trengte den ikke. De slettet regningen uten som mere diskusjon. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Smugleser
|
![]() Sv: Så sint, så sint (posten)Verd å klage på, om du ikke stoler på at den videresendes dit den skal.
![]() |
#5 |
Står på egne ben
![]() Sv: Så sint, så sint (posten)Så lenge du ikke har postet det på egenhånd og har gjort det i post i butikk eller på posten over disk, så skal ikke du betale det der. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Bokglad
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
![]() Sv: Så sint, så sint (posten)Elisabet: Godt å høre at det ordnet seg! (Nevnte pakke var til meg)
![]() |
#7 |
Ventar stadig på vår
Medlem siden: Apr 2007
![]() Sv: Så sint, så sint (posten)Pappa fekk brev i posten i dag (at eg ikkje har hatt adresse hjå han sidan 1999 er ei anna sak) om denne klagen. Det står at eg har fått medhold ettersom pakker innlevert som er levert og frankert i skranke heilt og holdent er bedrifta (Posten) sitt ansvar.
![]() |
#8 |
Står på egne ben
![]() Sv: Så sint, så sint (posten)Så bra det ordnet seg, selv om det ble litt plunder og heft for deg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
etterpåklokest
|
![]() Sv: Så sint, så sint (posten)Stor forskjell på hva slags service man får på Posten. Jeg sendte en pakke i dag (det er forøvrig noen her inne som har et veldig fint skjørt i vente |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Frafallen
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Så sint, så sint (posten)
Det er utrolig hva man kan oppnå når man ikke har skjørt på seg.
![]() |
#12 |
Nybegynner
Medlem siden: Sep 2010
![]() |
![]() Sv: Så sint, så sint (posten)Ganske så typisk.......... Noen sier enting, andre noe annet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
bits and pieces
|
![]() Sv: Så sint, så sint (posten)Så flott at det ordnet seg.
![]() |
![]() |
#15 |
Frafallen
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Så sint, så sint (posten)
... sa brura.
![]() |
|
|