Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Divines spør-og-lær-forum

5 søndager, mandager og tirsdager

Divines spør-og-lær-forum Spør om alt mulig du lurer på - kanskje er det noen som kan svare.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-09-10, 22:41   #1
Malama
Bør lage seg en tittel selv

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: 5 søndager, mandager og tirsdager

Opprinnelig lagt inn av Svanen, her.

bryr meg og bryr meg. tja. Slike små, helt unyttige ting som jeg grubler på og lurer på. Akkurat som jeg funderer på tvillinger født rundt tida vi stiller klokka tilbake.

Det var noe med lykke ja, men finner ikke statusen igjen, for jeg kommer ikke inn på facebook nå. Kanskje det bare var laget for å irritere slike som meg?

Som i at den som er yngst i antall levde minutter kan risikere å være "eldst", født på et tidligere klokkeslett enn den førstefødte, formelt sett?

Der fikk i alle fall hodet mitt noe å tenke på... sannelig bra det bare er en unge i magen min, og man ikke vrir klokken noen vei, slett ikke tilbake, når jeg har termin, ellers hadde dette kommet til å "plage" meg helt til fødselen...

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:16.