Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Så morsomt og befriende! (Aulie, så klart)

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-09-10, 12:04   #11
Apple
Elsker gamlis- godis

Apple sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Sv: Så morsomt og befriende! (Aulie, så klart)

Opprinnelig lagt inn av Kanina, her.

Jeg synes bildet var fint. Fin komposisjon og lyssetting. Poseringen/ansiktsuttrykket sto ikke helt i stil til det kunstneriske uttrykket ellers i bildet. Men greit nok. Jeg synes ikke det er noe underlig at hun kan stille opp som modell til et slikt bilde. Det er vel mer hva hun gjør det til etterpå, som gjør at jeg (og mange) reagerer med litt himling.

Enig. Det plager meg overhode ikke at folk har lyst å vise seg frem, stille naken på bilder eller noe. Det som irriterer er at det hele tiden skal være noe "dypt" over det når det ikke er det. Sånn sett står det mer respekt aven glamourmodell som ivhertfall kaller en spade for det den er.

Apple er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:24.