Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Kan jeg lage klar lasagne nå og steke i kveld?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-09-10, 20:24   #21
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Kan jeg lage klar lasagne nå og steke i kveld?

Jeg er forøvrig på jakt etter aluminiumsformer til å fryse slikt i - det har jeg vært noen år uten å lykkes. Enten er formene for store, eller så er de for små. Hva bruker dere?

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-10, 20:33   #22
Nextlife
Rockesøster

Nextlife sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mei, her.

Jeg er forøvrig på jakt etter aluminiumsformer til å fryse slikt i - det har jeg vært noen år uten å lykkes. Enten er formene for store, eller så er de for små. Hva bruker dere?

Du kan legge bakepapir i formen før du legger ingrediensene nedi, fryse inn i forma, ta den ut av forma og pakke i alufolie, så rett i forma når du tar den opp av fryseren .

Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-10, 20:35   #23
Ema
Bør lage seg en tittel selv

Ema sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Ema er populærEma er populærEma er populærEma er populærEma er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av gnuri, her.

Jeg har laget flere gang og frosset før det har blitt stekt. Tar så opp, tiner, har på ost og steker. Blir kjempegodt

Wow, man lærer noe nytt hverdag her inne.

Ema er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-10, 21:03   #24
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nextlife, her.

Du kan legge bakepapir i formen før du legger ingrediensene nedi, fryse inn i forma, ta den ut av forma og pakke i alufolie, så rett i forma når du tar den opp av fryseren .

Wow, det var jo kjempelurt! Det kan man vel gjøre med gratenger og alt, ikke sant?

Jeg har ellers sett de har aluformer på coop maxi og obs, europris og store Rema 1000.

Gammel 20-09-10, 21:32   #25
Nextlife
Rockesøster

Nextlife sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Wow, det var jo kjempelurt! Det kan man vel gjøre med gratenger og alt, ikke sant?

Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-10, 15:56   #26
Sonar
Bør lage seg en tittel selv

Sonar sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: i et hus med fantatisk utsikt og med verdens beste naboer
Blogginnlegg: 31
Sonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Her var mange god tips. For jeg har liksom lurt på hvordan jeg skal fryse ned. har bare en ildfast form, og har ikke ville fryse den ned.

Idag har jeg forberedt middager for uken; laget 5 l tomatsuppe (for første gang), laget lasagne og lagt til rette for kyllingfiler som vi da skal ha imorgen. (egentlig idag, men vi ville smake på tomatsuppen, så det ble dagens middag isedenfor)

Så fornøyd med meg selv

Sonar er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:56.