Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Kan man forvente at man kan ha med hunden sin bort til alle?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Kan man forvente at det er greit at hunden er med til alle?
Ja, selvfølgelig! 1 0,32%
Nei, selvfølgelig ikke! 314 99,05%
Dustepoll 2 0,63%
Deltakere: 317. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-09-10, 13:18   #11
Bobbelur
...we have cookies

Bobbelur sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Blogginnlegg: 191
Bobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Kan man forvente at man kan ha med hunden sin bort til alle?

Opprinnelig lagt inn av Nina, her.

(Nå tar de ikke med dyret hit lenger, min gamle dame ble irritert på den og oppdro den litt på hunders vis. Det ble visst litt for mye for den lille. )

Åh - kan jeg få komme på besøk med min lille? Han trenger oppdragelse fra strikse damer - han er så overmåte ivrig og det blir rent for mye av det gode.

Vi har ikke med vår til alle og enhver. Jeg har ei venninne med hund som jeg besøkte i går - uten å ta med min. Han klarer rett og slett ikke å roe seg med andre hunder i nærheten, og jeg gidder ikke det styret eller bråket. Samtidig så vet hun nå hvordan han er, så hun lar sine være hjemme når hun kommer hit.
Vår forrige hund var ingen problem å ta med seg forresten. Hun var rolig og avbalansert det meste av tiden.

Bobbelur er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:24.