|
Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Å kringkaste lovbrudd via FacebookFloksa: Og gjøre noe ulovlig også synes du det er greit? Ser ikke noe annerledes på det enn å kjøre bil. Det er mange som blir yrkessjåfører og har det som levebrød og kjører hver dag resten av livet, men en kan jo ikke begynne å kjøre bil som 10-åring allikevel? Selv på privat vei og gårdstun kan ikke det være lov? Eller har jeg helt feil da? Samme gjelder jo traktor. Det er 16-årsgrense såvidt jeg vet på å ta traktorlappen? Jeg blir bare skremt av sånne holdninger. Det er jo ikke akkurat uvanlig å høre om ulykker på gårder som inkluderer barn av og til. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
can-jur
|
![]() Sv: Å kringkaste lovbrudd via Facebook
Det er nok svært mange av dagens yrkessjåfører som har startet sin karriære bak rattet som 10 åringer
![]() |
![]() |
#3 |
Kontrollfrik
Hvor: Sammen med Richard
![]() Sv: Å kringkaste lovbrudd via Facebook
Eh? Jeg tror nesten ikke mine egne ører. Du synes altså det er helt greit å lage dine egne lover. Du bryr deg ikke om gjeldende lover fordi de er urimelige? |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Kontrollfrik
Hvor: Sammen med Richard
![]() Sv: Å kringkaste lovbrudd via FacebookOg så må du forklare meg hva en minilaster er. :domm og vokst opp i by: |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|