Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Emms hobbyhjørne

Hva strikker du nå II?

Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-09-10, 12:23   #10
banana
Har ingen tittel

banana sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva strikker du nå II?

Jeg skjønner. Du må være ganske liten, da. Jeg strikker str. XL hva mål angår, men str. XXXL hva antall masker angår fordi jeg bruker tynnere garn enn dobbel Drops Alpakka (og bruker enkelt garn hele veien). Ut fra målene på figuren i oppskriften , hvor hele rysjeområdet skal være ca 18 cm høyt, regner jeg med at 5 - 5,5 cm høyde på hver rysje"rapport" inkl. to riller i underkant bør være passe. Dine mål på 3 cm (uten rillene regner jeg med) passer nok ikke meg uansett, tipper jeg, hvis en så knøttliten genser passer til deg. Men takk skal du ha!

banana er ikke aktiv  

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:25.