|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
| Se resultatene: Kan man forvente at det er greit at hunden er med til alle? | |||
| Ja, selvfølgelig! |
|
1 | 0,32% |
| Nei, selvfølgelig ikke! |
|
314 | 99,05% |
| Dustepoll |
|
2 | 0,63% |
| Deltakere: 317. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#101 |
|
keep on dreaming
Medlem siden: Mar 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kan man forvente at man kan ha med hunden sin bort til alle?Nei, fy faen noe så irriterende som folk som tror det er greit å dra med de siklende, røytende illelunktende beistene sine hjem til oss. Bikkjene skraper opp parketten og er dønn irriterende. |
|
|
|
|
|
#102 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Sv: Kan man forvente at man kan ha med hunden sin bort til alle?
Jeg ville heller hatt besøk av en gris enn en hund, dersom jeg måtte velge. De er mindre hårete, sikler og slikker kanskje mindre(?) og muligens ikke så skitne. Det forutsetter at de ikke driter på teppene mine. Men egentlig tror jeg kanskje ikke jeg ville hatt en gris inne heller, når jeg tenker veldig etter. |
|
|
|
|
|
#103 |
|
Søt og rar
|
Sv: Kan man forvente at man kan ha med hunden sin bort til alle?Vi tar ikke imot hund.
|
|
|
#105 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Kan man forvente at man kan ha med hunden sin bort til alle?Griser er ikke greit det heller. Katter og marsvin kan folk gjerne ta med hjem til meg. |
|
|
|
|
|
#106 |
|
Yes, we can!!
|
Til gjengjeld småbiter den i tær.
|
|
|
#107 |
|
Jordbærpiken
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kan man forvente at man kan ha med hunden sin bort til alle?Nei, jeg liker ikke hunder, og ingen hunder kommer inn i vårt hus. Sist redigert av Tilde : 17-09-10 kl 22:32. |
|
|
|
|
|
#108 |
|
seru
|
Sv: Kan man forvente at man kan ha med hunden sin bort til alle?Naturligvis ikke. Når det er sagt må jeg føye til at det som hundeeier er veldig hyggelig med dem man faktisk kan ta med hunden på besøk til. Jeg har full forståelse for dem som ikke vil ha besøk av hunder. Før jeg fikk barn før ville jeg helst unngå besøk av folk som hadde med seg unger (uten sammenligning forøvrig).
|
|
|
|
#109 |
|
søt
Sv: Kan man forvente at man kan ha med hunden sin bort til alle?Hunden vår sikler ikke, altså.
|
|
|
#110 |
|
weird
Sv: Kan man forvente at man kan ha med hunden sin bort til alle?Selvsagt ikke. Samtidig mener jeg at det da må være lov for hundeeieren å innrette seg etter det (selvsagt uten sure miner!) dersom man ikke ønsker/kan la hunden være alene hjemme eller innesperret i bilen.
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou |
|
|
|
|
|
#111 |
|
~~~~~~~
|
Legger til ett utropstegn! Her slipper vi ikke inn skapninger med pels, dels pga allergi. Datteren hypervenilerer ved møte av løse hunder og jeg er personlig ikke videre begeistret. Jeg har venninner med hunder og de koser jeg med og syntes er utrolig flotte. Vi har hunder i familien og de er særdeles godt likt, men inn i huset slipper de ikke.
<<< When nothing goes right - go left >>> Sist redigert av Fløyel : 18-09-10 kl 01:44. |
|
|
|
|
|
#112 |
|
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
|
Sv: Kan man forvente at man kan ha med hunden sin bort til alle?Jeg har to hunder og tre katter og forventer absolutt ikke at folk jeg besøker syntes det er greit at jeg tar med hundene, eller bare en hund.
|
|
|
#113 |
|
Nå også i farger
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Kan man forvente at man kan ha med hunden sin bort til alle?Det er ikke en selvfølge nei. Men vi tar gjerne imot hundebesøk. |
|
|
|
|
|
#114 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
Signerer. |
|
|
|
|
|
#115 |
|
ctrl+z
|
Sv: Kan man forvente at man kan ha med hunden sin bort til alle?Her i huset er ikke pelsdyr velkomne, rett og slett fordi jentene er allergiske. Det forventer jeg at folk forholder seg til. Vi mistet et vennepar pga dette, fordi de mente at deres allergivennlige hun ikke ville gjøre noen skade. Jeg synes det blir helt koko å prioritere en hunds behov foran inneklimaet til mine barn og det sa jeg visst litt for klart fra om.
|
|
|
#116 |
|
Erfaren
|
Sv: Kan man forvente at man kan ha med hunden sin bort til alle?Vi tar bare med oss hunden til svigers og folk med hunder.
|
|
|
#117 |
|
Grisejente
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kan man forvente at man kan ha med hunden sin bort til alle?Selvfølgelig ikke. Vi har to, og de er med kun til andre som har hund og synes det er greit med besøk, eller i tilfeller vi må reise langt og de ikke kan være hjemme alene. Da er de ute med mindre verten synes det er helt ok med dem inne. Helt ærlig så er det litt pes å ha dem med inn til andre, de stresser gjerne litt rundt og er masete. |
|
|
|
|
|
#118 |
|
Skal rømme
|
Sv: Kan man forvente at man kan ha med hunden sin bort til alle?Nei. Vi har hund og tar den nesten aldri med oss til noen. Men skjønner at det er vanskelig å la en valp være igjen hjemme, så om jeg hadde hatt valp ville jeg heller invitert hjem til oss.
|
|
|
#119 |
|
maler
|
Sv: Kan man forvente at man kan ha med hunden sin bort til alle?Venner kan godt ta med hunder hit altså, så lenge vi kan komme til en enighet om plassering av katter og hunder og unger så det ikke blir krig. Men jeg synes ikke det er greit hvis folk uten videre antar de kan dra med hunder inn. Det finnes hundeeiere som ikke helt greier å skille mellom mennesker og hunder og det kan være litt slitsomt. Jeg foretrekker vel egentlig at de ikke spør heller, men at jeg kan si at det er greit hvis det er greit, men så lenge de spør uten å bli fornærmet over et nei, er vel det greit også.
|
|
|
#120 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Hva mener du med "må være lov... å innrette seg etter det"?? |
|
|
|
![]() |
|
|