Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Kvinnekamp?

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-09-10, 17:13   #11
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kvinnekamp?

Opprinnelig lagt inn av Avatar, her.

Jeg også ser ironien i det hun gjorde, og kunne syns det var morsomt om det ikke var størrelse som ble greia. Når ord som ekte, normal og ordentlig blir brukt i forhold til kroppen, så blir jeg litt muggen. Kanskje jeg bare er litt lei den kampen mellom stor og liten kropp? Jeg tror ingen hadde syns det var morsomt om det var motsatt. At ei som var tynn stod frem på den måten etter at ei stor dame hadde lagt ut et slikt bilde.

Aulie er bare dum og pr-kåt, og jeg kjenner jeg engasjerer meg svært lite når hun legger ut bilde av seg selv i undertøy. Enda mindre når Moore gjør det.

Jeg tenkte det samme da jeg bare leste tråden, uten å ha sett bildet først.

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Nå syns ikke jeg at Vaagland er spesielt stor, og jeg tro ikke det var poenget hennes heller. Greia er at hun står på en måte som ikke er spesielt flatterende, i motsetning til Moore, som har en kropp som knapt kan kalles hennes egen etter utallige inngrep, eller Aulie som gjør sitt for å fremstå som sexy gjennom positur og ansiktsutrykk. Det har ingenting med størrelse å gjøre.

Etterpå tenkte jeg at det glitter sier stemmer bedre. Hun var ikke spesielt stor, og klarte ikke å lage mye til valk om hun forsøkte en gang. Jeg syntes det var ganske morsomt i grunnen. Som humor, ikke som kvinnekamp. Skulle det være kvinnekamp, altså? :innrømmer at jeg ikke gadd lese artikkelen:

Opprinnelig lagt inn av baltie, her.

Vel, jeg er mann og jeg synes kvinnekroppen er vakker. Spesielt når den ikke er radmager.

Når det er sagt synes jeg hele greia med å fotografere seg selv halvnaken i speilet er rimelig dust (husk hvem som gjorde det først, hr Kåre Conradi med .. eh.. dingsen hengende ut av buksesprekken). Men jeg synes Vaagland var rimelig kul da. Likte spesielt at hun tydeligvis lo så hjertelig når hun gjorde det.

Jeg er kvinne og synes at kvinnekroppen er vakker i mange utgaver. Og at det finnes både vakre runde damer og vakre magre damer.

Og det var kanskje Mr. Conradi som gjorde det først, men av Hollywoodfruene tror jeg faktisk det var hun i frustrerte fruer - Supermann-damen - som gjorde det først? Det vil si, hun tok ikke bilder av seg selv i undertøyet, hun var inntullet i et badehåndkle, men poenget hennes var å vise at hun hadde et naturlig ansikt. At hun hadde sluttet med botox og at hun alldeles ikke så ut som på den røde løperen uten sminke.

http://www.facebook.com/album.php?ai...12866148763276

Så var det vel Demi som dro den noen hakk lengre med å vise seg selv fram "naturlig" i undertøyet. Jeg hadde faktisk litt mer sansen for Lois Lane sitt stunt, for å være helt ærlig.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:44.