|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#42 |
Lille tyrann
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Den store "Skryt av hvor flink du har vært!"-trådenJeg har laget gulrotkake. Og har ikke tenkt til å spise den.
![]() |
#45 |
Lille tyrann
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() Sv: Den store "Skryt av hvor flink du har vært!"-trådenJeg har ikke spist sjokolade siden 5. april.
![]() |
#46 |
Trallallaa
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Den store "Skryt av hvor flink du har vært!"-trådenSom en opplysning kan jeg fortelle at kaken ble knallgod. Til og med bedre enn mamma sin.
![]() |
#47 |
Wooohhoooooo
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Den store "Skryt av hvor flink du har vært!"-trådenOg jeg spiser Kvikklunsj sjokolade som mannen har shoppet.
![]() |
#48 |
Dig for victory!
|
![]() Sv: Den store "Skryt av hvor flink du har vært!"-trådenJeg kan belønne meg selv med en Troika vel? Selv om det ikke er helg? Nå som barnet er lagt og jeg er mutters aleine? Han våkner sikkert snart igjen, så det er best jeg tar den nå.
![]() |
![]() |
#49 |
etterpåklokest
|
![]() Sv: Den store "Skryt av hvor flink du har vært!"-trådenJeg har forelest en dobbelttime i dag. Og da jeg innså at halvparten ikke hadde forkunnskaper til å henge med på det jeg snakket om, så la jeg om siste timen på sparket og gikk gjennom beregningsgrunnlaget brutt ned på rene partikkelnivået. Ble svett, og engelsken var til tider i beste fall "Heyerdahlsk", men fornøyd åkkesom. |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Fornøyd
|
![]() Sv: Den store "Skryt av hvor flink du har vært!"-tråden1 pk tørrgjær
![]() |
#51 |
Impulsiv innimellom
|
![]() Sv: Den store "Skryt av hvor flink du har vært!"-trådenJeg har malt de to siste spisestolene mine i dag. Nå har jeg to grønne, to blå og to rosa.
![]() |
#52 |
Teller ned
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Den store "Skryt av hvor flink du har vært!"-trådenJeg har bakt 3 kaker etter kl. 16 i dag. Dvs. 3. står i ovnen nå. |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Dig for victory!
|
![]() Sv: Den store "Skryt av hvor flink du har vært!"-tråden
Åh, så koselig.
![]() |
![]() |
#55 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Den store "Skryt av hvor flink du har vært!"-trådenJeg hørte på snuppa i dag. Hun ville gå på elvevandring langs Alnaelva i dag. Jeg mente at det ikke gikk an siden jeg var alene med ungene og knerten ikke klarte å gå så langt. De ble enige om å ikke sutre og vi hadde en alldeles flott tur. Vi så troll og hekser underveis.
![]() |
![]() |
#56 |
liksom sporty
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: hovedstaden
![]() ![]() |
![]() Sv: Den store "Skryt av hvor flink du har vært!"-trådenJeg hentet gutta i bhg 15 minutter tidligere enn jeg bruker å gjøre.
![]() |
#57 |
Einsam
|
![]() Sv: Den store "Skryt av hvor flink du har vært!"-trådenJeg har vært flink hele uken, holdt huset slik i relativt god orden, laget skikkelig middag hver dag (noe som ikke alltid skjer, da ungene ikke vil ha middag hver dag...). I tillegg har jeg fått gjennomført en del ting på jobb jeg har ligget etter med. |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Den store "Skryt av hvor flink du har vært!"-trådenVi har hatt svigers på middag og kaffe. Etter det ble huset ryddet og vasket (innført nytt regime her i huset med vaskeplan. Pinlig nøye fordelt). Har handlet og i tillegg bakt en frukt/nøttekake som jeg skal ha Stilton og portvin til i helgen. Ajajaja. Kjenner jeg blir rett så imponert selv. |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Einsam
|
![]() Sv: Den store "Skryt av hvor flink du har vært!"-trådenOgså må jeg bare skryte av at vi har hatt en uke med mye bedre humør på både små og stor, etter at vi innførte visse konsekvenser for banning, slåing og raseriutbrudd. Noe har tydeligvis fungert, vi har hatt en god start på dagen hver dag, til og med en morgen vi sto opp en halvtime for seint, og kom oss ut døra før deadline! |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Permakulturell
|
![]() Sv: Den store "Skryt av hvor flink du har vært!"-trådenJeg har vært flink fordi, ehm, oh shit, drit i det. Jeg tar meg en øl fordi jeg fortjener det. :flink til å kose meg:
![]() |
|
|