Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Ukens :blond:

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-02-07, 11:20   #121
Pastill
Pauset

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Ukens :blond:

Opprinnelig lagt inn av Myrsnipa, her.

Herregud, denne skjønte jeg NÅ!! Er det sant? Er det ikke bare ketchup?

Er noen år siden jeg forstod denne da, men var voksen ja

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-02-07, 12:41   #122
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Synes det er best med bare "ketchup" jeg.. Er jo det tomaten blir når den blir flat jo!

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-02-07, 12:47   #123
Hønni

Hønni sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 38
Hønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Myrsnipa, her.

Herregud, denne skjønte jeg NÅ!! Er det sant? Er det ikke bare ketchup?

Jeg forsto det først for to år siden!

Hønni er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-02-07, 12:48   #124
Hønni

Hønni sin avatar

Hønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Synes det er best med bare "ketchup" jeg.. Er jo det tomaten blir når den blir flat jo!

Dobbelt poeng, kjøre gunnis!

Gammel 15-02-07, 13:21   #125
Anda
Smugleser

Anda sin avatar

Blogginnlegg: 411
Anda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de fleste
Standard

Tror jeg må bidra med dagens egne blånne, jeg.

Var på trening, og siden jeg synes det er greit å levere Knøtto til barnepasseren rett etter at hun er fylt opp med morsmelk, så hadde jeg på meg ammeBH i stedet for treningsBH. Så satt jeg der på spinningsykkelen og begynte å ergre meg greit over hvor voldsomt dinglete puppene mine var blitt etter å ha ammet to barn. Ellers følte jeg meg helt OK.

Det var først da jeg kom i garderoben igjen jeg oppdaget at BH'en ikke var festet i ryggen at jeg virkelig følte meg dum.

Anda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-02-07, 13:22   #126
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hønni, her.

Dobbelt poeng, kjøre gunnis!

Synes ETT poeng holder

Gammel 15-02-07, 15:57   #127
safran
saftig

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pastill, her.

Eh.

Drakk en halvflaske Sanasol i halvsøvne midt på natten for noen uker siden.
Våknet dagen etter med mildt sagt gassdannelser i magen. Eller "vind" som bestemor ville sagt. Anyway. Jeg måtte virkelig gå igjennom hva jeg hadde spist dagen før siden jeg ikke kunne huske at jeg hadde spist noe som tilsa at jeg skulle bli SÅ oppblåst.
Så kom jeg på den gode juicen jeg hadde drukket på natten. Husker jeg tenkte at det var så lite igjen at jeg likegjerne kunne drikke av flasken og tømme den. Innmari god var den og... Sjekket om det var noe Sanasol igjen i kjøleskapet, men det var det ikke. Til mitt forsvar så var juicekartongen svart også.

Moralen her: Man får innmari vondt i magen av en halvflaske Sanasol.

Og du hadde selvsagt ikke drukket noe som helst alkoholholdig tidligere på kvelden?

Gammel 15-02-07, 16:07   #128
Majsa
Quiet, please

Majsa sin avatar

Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hønni, her.

Jeg forsto det først for to år siden!

Jeg også. Eller ett år siden er det vel.

Gammel 15-02-07, 16:07   #129
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Denne tråden har jeg ikke sett før...

Jeg mener selv at jeg er stødig i engelsk. Jeg har et relativt godt ordforråd og OK uttale...

Vi var på vei til New York på ferie og på flyet fikk vi jo tilbud om drikke i tide og utide..

Jeg sa, med min ok uttale: "an æppelsinjuice, please!" - Og flyvertinna forsto ikke hva jeg sa, så jeg sa det litt tydeligere: Æppelsinjuice...

Det er 3 år siden og jeg kan fortsatt ikke si appelsinjuice uten å høre det...naturlig nok...

Gammel 15-02-07, 16:13   #130
safran
saftig

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Herregud, Bauche. Der fikk du meg til å le høyt for første gang på flere dager. Takk!

Gammel 15-02-07, 16:24   #131
Pastill
Pauset

Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Og du hadde selvsagt ikke drukket noe som helst alkoholholdig tidligere på kvelden?

Nei bare innmari trøtt.

Gammel 15-02-07, 16:33   #132
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Adgangskortet til jobben åpner ikke ytterdøren hjemme.

Gammel 15-02-07, 16:54   #133
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lille Ru, her.

Adgangskortet til jobben åpner ikke ytterdøren hjemme.

Akkurat som fjernkontrollen til tv ikke funker som mobiltelefon ...

Gammel 15-02-07, 17:29   #134
Pastill
Pauset

Standard

Opprinnelig lagt inn av Nabojenta, her.

Akkurat som fjernkontrollen til tv ikke funker som mobiltelefon ...

Eller den fakta at den trådløse telefonen jeg har hjemme ikke virker på Spar.

Gammel 15-02-07, 19:38   #135
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Gammel 15-02-07, 20:17   #136
Mams
er grønn og fin.

Mams sin avatar

Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Kom på en, som ligger et par mnd tilbake i tid.

Hdde pratet med svigers i telefonen og var skikkelig irritert fordi det var så veldig dårlig lyd på telefonen. Var vel egentlig klar for å dra og kjøpe ny telefon.
Helt til jeg fant ut at jeg hadde holdt telefonen opp ned.................

Gammel 15-02-07, 20:31   #137
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Mams, her.

Kom på en, som ligger et par mnd tilbake i tid.

Hdde pratet med svigers i telefonen og var skikkelig irritert fordi det var så veldig dårlig lyd på telefonen. Var vel egentlig klar for å dra og kjøpe ny telefon.
Helt til jeg fant ut at jeg hadde holdt telefonen opp ned.................

Gammel 15-02-07, 20:44   #138
carolin
Har laget seg en tittel

carolin sin avatar

Blogginnlegg: 70
carolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt likt
Standard

For noen år siden så hadde vi en Rottweiller. En dag mens jeg gikk på tur med den, så fant jeg ut at jeg kunne stikke innom et vennepar av oss. De bodde i rekkehus, og vi hadde en slik ordning at vi bare gikk rett inn til hverandre. Så jeg gikk inn, slapp hunden løs, gikk opp i andre etasje og inn på kjøkkenet for å hente kaffe, og på vei ut av kjøkkenet med kaffekoppen i hånden så ser jeg rett på en forskrekket familie, som har en løs rottweiller og et galt kvinnemenneske i stuen sin. Jeg hadde altså gått inn til naboene til venneparet vårt. Og det verste av alt er jo at jeg forsynte meg med kaffe uten å merke at det var noe annerledes med kjøkkenet. dobbel

Gammel 15-02-07, 21:03   #139
Ginger2
Naiv og Super

Ginger2 sin avatar

Ginger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av carolin, her.

For noen år siden så hadde vi en Rottweiller. En dag mens jeg gikk på tur med den, så fant jeg ut at jeg kunne stikke innom et vennepar av oss. De bodde i rekkehus, og vi hadde en slik ordning at vi bare gikk rett inn til hverandre. Så jeg gikk inn, slapp hunden løs, gikk opp i andre etasje og inn på kjøkkenet for å hente kaffe, og på vei ut av kjøkkenet med kaffekoppen i hånden så ser jeg rett på en forskrekket familie, som har en løs rottweiller og et galt kvinnemenneske i stuen sin. Jeg hadde altså gått inn til naboene til venneparet vårt. Og det verste av alt er jo at jeg forsynte meg med kaffe uten å merke at det var noe annerledes med kjøkkenet. dobbel

Synes jeg ser deg!!!!

Gammel 15-02-07, 21:13   #140
Hønni

Hønni sin avatar

Standard

Fantastisk Carolin.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:09.