Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Størrelse 42 - et problem eller helt greit?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-09-10, 14:26   #9
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Størrelse 42 - et problem eller helt greit?

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Hva menes med gladtjukk? Hvis det betyr littegrann overvekt og et greit selvbilde tror jeg ikke det er særlig skadelig for kroppen.
Er det ikke den økende andelen mennesker med store fedmeproblemer som gjør statistikken skummel? Det er vel ikke det at noen har en BMI som er litt over 25? Jeg vet ikke altså, men jeg har alltid fått inntrykk av at BMI i hvert fall under 27 regnes som sunn og bra, selv om man også da er overvektig.

Jeg brukte ordet gla-tjukk fordi Autofil syntes det meste annet ble feil for hennes lange tær.

Jeg tror jeg vil definere meg som gla-tjukk selv. Litt lubben, men det oppleves ikke som noe handikap. De sier at BMI ikke er det man forholder seg til lenger, men midjemål. Det syntes jeg er et steg i riktig retning.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:47.