Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Extensions

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-09-10, 09:05   #8
cilen
re:designer

cilen sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
cilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Extensions

Det er viktig å sette dem i riktig ja. På rekke og i system. De må også settes i slik at håret ligger i sin naturlige retning, man kan bli skikkelig sår hvis festet strammer. Det er også viktig å feste det i passe mengde hår.. Egentlig ikke no problem å gjøre det slik, men har sett mye rart. Ekte hår og ekte keratinfester (limet) er også alfo omega om det blir bra. Storesøster prøvde noe fra Ebay som var helt grusomt. Skulle være ekte hår, men floket seg i en stor tull bak etter at hun badet i saltvann i sommer. Festene som skulle være kratin ble helt flytende da jeg skulle feste dem og jeg fikk blemmer på fingrende.. Uff, for en jobb, (og hva man gjør for storesøsters skjønnhet)

Og en ting til.. Man KAN bli avhengig! Nå har jeg ingen, men jeg leeeengter etter å putte på igjen.

cilen er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:57.